AR com a formats de comunicació

Josep Espín,

AR com a formats de comunicació


Dani Ebo Director creatiu/art a IM+CÉs aquell professional optimista, incansable i curiós que gaudeix treballant en equip.En més de 15 anys de trajectòria mai ha deixat de formar-me i aprendre noves habilitats. Ha treballat en equips internacionals, en projectes dirigits per objectius, d'innovació i desenvolupament, creatius, de producció i culturals.Compte amb una àmplia base de coneixements, referents visuals i creatius; coneix els millors creadors, les últimes tendències, estudis i tècniques. S'ha esforçat a adquirir habilitats tècniques en camps com el disseny gràfic, motion graphics, disseny téxtil, 3D, maquetació, realització i fotografia, i experiències digitals entre moltes altres, que resulten clau per a poder innovar i dissenyar projectes multidisciplinars. Ha estat molt afortunat per comptar amb la confiança d'equips que l'han ajudat a créixer i segueix amb tantes o més inquietuds que el primer dia. Dirigeix projectes a nivell creatiu i de direcció d'art, “arremangándose” quan fa falta, perquè enten i li agrada aportar als objectius del negoci. En aquests últims anys ha estat fent immersió en els canals digitals, ja no només en xarxes socials si no en altres formats com el AR i VR que ens ajuden a donar nova dimensió a les marques.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies