Ametller Origen, Premi Impacte Comercial

Josep Espín,

Ametller Origen, Premi Impacte Comercial


Premi Impacte Comercial 2017: Ametller Origen  Vídeo dels finalistes dels Premis Impacte 2017 de la categoria comercial. Ametller Origen va ser escollit guanyador en la categoria comercial per la seva estratègia de marca, màrqueting relacional, comunicació i accions en el punt de venda. Aquesta marca d'alimentació global integra la producció agrícola, l'elaboració i la comercialització, amb l'objectiu de millorar l'alimentació i la salut de les persones. La seva comunicació es basa a fer pedagogia sobre l'alimentació i la salut als clients. Des del punt de venda, on els productes estan organitzats segons la piràmide alimentària, fins a les visites als seus camps, tallers... Totes les seves accions comunicatives es planifiquen i executen pel seu propi departament de comunicació. Combinant la seva estratègia de marca, la comunicació, les accions de relacions públiques i la seva publicitat, han aconseguit posicionar una marca desconeguda fa tan sols cinc anys i consolidar-la i dotar-la d'un significat, valors i d'una identitat pròpia. Els altres finalistes de la categoria comercial van ser:
  • Audi, gràcies a la seva campanya La muñeca que eligió conducir per presentar el seu nou model Audi R8. Aquesta campanya destaca per la seva creativitat, producció i èxit de l’acció que reflexiona sobre els estereotips de gènere en les joguines. L'agència Proximity Barcelona està a rere d’aquesta potent campanya de comunicació.
  • Gas Natural, per "Cinergía", que uneix cinema i eficiència energètica. Una proposta que va més enllà de la pura campanya de sensibilització. És una acció realitzada gràcies a un equip multidisciplinar i transmèdia capaç de crear una acció de storytelling sorprenent que captiva el públic i anticipa una nova manera de relacionar-se i connectar marques i persones. Arena Media i El Terrat són els responsables de tirar endavant les accions de Cinergía.
Pots veure el vídeo dels finalistes dels Premis Impacte 2017 de la categoria comercial aquí.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies