2a Ronda Concurs Art vs Copy Escola Complot.

Josep Espín,

2a Ronda Concurs Art vs Copy Escola Complot.


Torna el Concurs d'Art vs Copy amb el qual podràs guanyar una Beca 100% en cursos de 3 mesos de direcció d'Art o Redacció Creativa que comencen a l'abril de 2018. A la primera edició els Copys es van imposar, en aquest 2º Round els Arts van amb tot per la revenja. Com participar? – Hauràs d'explicar què representa per a tu “la Creativitat”. Demostra-ho de la manera que millor sàpigues i converteix-te en un #Comploter completament gratis. – Si vas amb els Arts, representa-ho amb imatges. Si vas amb els Copys, hauràs d'utilitzar les paraules (no més de 1.000). Sigues creatiu i tindràs més possibilitats de guanyar! – Si fas un vídeo, puja-ho al teu compte de YouTube i posa-ho en format OCULT. Si es tracta d'una gràfica, envia-la a l'e-mail  que indiquem en el següent punt. No hauria de pesar més de 2MB. – Envia el teu enllaç o gràfica a aquest email amb l'assumpte: “Vaig amb els Copys”, en cas que juguis per a aquest equip o “Vaig amb els Arts” en cas que el teu siguin les imatges. Tindràs temps d'enviar la teva peça fins al 02 de Febrer de 2018 a les 23:59h (GMT+1). – El 05 de Febrer de 2018 es donarà a conèixer el guanyador de la Beca 100% per al Curs Direcció d'Art o Redacció Creativa. Més info al link[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies