#12. Social Media Marketing on Retail!

Josep Espín,

#12. Social Media Marketing on Retail!


#12. Social Media Marketing on Retail! Dijous, 26 d'abril de 2018 a les 09.00 h  Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Inscriu-te aquí La indústria de la moda és un dels grans sectors en treure gran rendiment en les seves estratègies a Social Media, i a la vegada, en l'aprofitament d'aquestes plataformes com a nous canals de venda. En aquest, i tots els sectors, tenir una estratègia acurada a xarxes socials ha esdevingut una necessitat per enfortir la relació entre marca i client, escoltar activament a les nostres comunitats, a la vegada en la generació d'oportunitats de co-creació de continguts amb els nostres clients i usuaris. El Social Media s’utilitza com a part de l’estratègia d’Inbound Marketing obtenint un resultat que es pot mesurar segons el tràfic, els leads i els guanys obtinguts. Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, Instagram, Tumblr, Blocs són doncs eines, ara per ara ,imprescindibles! Però... quins canals són els més utilitzats? En relació a quines estratègies i quins objectius? Són eficients per transformar la connexió en venda? Amb quines eines podem comptar? Quina incidència té en el món de la moda l’ús dels influencers? Donarem resposta a aquestes qüestions i a les que es plantegin en la propera sessió d’#ElMirador, moderada per Marc Elena, vocal de la Junta de Govern del Col·legi, en la que comptarem amb Ivan Monells, co-founder i COO de Brava Fabrics, Rosa Soriano, co-fundadora i CEO de Roiki Mauri Carrió, Digital Marketing de Salomon.   Rosa Soriano, co-fundadora i CEO de Roik És co-fundadora i l’actual CEO de Roik, una marca de carteres amb un disseny super-slim molt innovador. Centrats en una estratègia de màrqueting digital han arribat a més de 18 milions de persones a Europa i han venut més de 40.000 unitats. Anteriorment, va treballar com a directora d'operacions i adjunta a Direcció General a Sonpura, responsable de desenvolupament de negoci a la Fundació Politècnica de Catalunya. També compta amb experiència en la direcció d'operacions a l'empresa Bayer. És graduada en Enginyeria Industrial per la UPC (Universitat Politècnica de Catalunya). Posteriorment va estudiar Administració i Gestió de Projectes a Berkeley University, Califòrnia i finances a EADA. ivan-monells   Ivan Monells, co-fundador i COO de Brava Fabrics És el co-fundador de Brava Fabrics, una start up d'e-commerce nascuda a Barcelona. Monells s'encarrega del Marketing Digital, les operacions i els sistemes de la marca des de l'any 2014, quan es va crear. Anteriorment, va treballar com a IT Project Manager i Controller Administratiu de Compres a Embutidos Monells SA. A més, l'any 2005 va fundar l'start up Trabajillos.es i el 2006 va crear una segona start up, CRM Partners. mauri-carrio   Mauri Carrió, Digital Marketing de Salomon Treballa des de fa 5 anys al departament de Màrqueting d'Amer Sports Corporation. És responsable de comunicació de marques de roba esportiva tècnica com Salomon o Wilson a Espanya, Portugal i Andorra. Des del 2006 fins al 2013 havia treballat al departament de comptes de la mateixa empresa, Amer Sports Corporation. És graduat en Economia per la Universitat Pompeu Fabra i va cursar diversos posts-graus en Credit Management i Digital Màrqueting a la UPF i La Salle.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies