080 Barcelona Fashion - FEB.2015

Josep Espín,

080 Barcelona Fashion - FEB.2015


La primera setmana de febrer arranca la passarel·la 080 Barcelona Fashion, el certamen de moda impulsat per la Generalitat de Catalunya, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM) amb la finalitat de establir Catalunya com un referent en la producció/disseny de moda i contribuir a la seva internacionalització.

Al llarg de quatre dies (del 2 al 5 de febrer), més d’una trentena de dissenyadors i marques presentaran les seves propostes per la temporada tardor-hivern 2015-2016.

La 15ª edició de la 080 ve acompanyada de moltes novetats. La més destacable és la nova ubicació, que es tracta del Museu Marítim-Drassanes Reials situat al centre de Barcelona. Simultàniament a la ciutat es podran trobar diversos espais, a part de la passarel·la, on s’exposaran prendes, com: la Open Area i altres mercats.

Per altra banda, la 080 té una altra finalitat: potenciar el talent emergent amb el Premi Nacional de la Generalitat de Catalunya al Disseny Emergent 080 Barcelona Fashion. Un premi de 20.000€, que el que vol és reconèixer el talent dels dissenyadors desconeguts que desfilen a la passarel·la, mentre la marca guanyadora incrementa la seva notorietat.

No et perdis la 080, una de les setmanes més glamuroses on regnarà el disseny i la creativitat.

Per a més informació consulteu la web de la 080 Barcelona Fashion.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies