Tendències en màrqueting i comunicació per al 2022

Josep Espín,

Tendències en màrqueting i comunicació per al 2022


pastillainscripcionspalaurobert
Daniel Rocafort CEO Vysion Daniel és CEO de VYSION (Grup MEDIAPRO), empresa líder a Espanya en la producció de continguts i experiències immersives combinant la creativitat i l'ús de tecnologies de realitat estesa. Els seus projectes de Realitat Augmentada, Realitat Virtual i Entorns socials immersius (metavers) han estat desenvolupats per a les principals marques i companyies internacionals, com el Grup Volkswagen, Mercedes, Renault, Apple, Orange, Nike, Adidas i Vodafone, entre altres. Projectes que combinen la innovació, la creativitat i la passió per sorprendre les seves audiències.Daniel compta amb 20 anys d'experiència, prèviament liderant les àrees d'estratègia, innovació i transformació digital en Deloitte i Naturgy Energy Group.
Eduard Amiel Director General de Carat Barcelona Eduard va treballar a  Publipressmedia (Grup Godó) com a Director del Negoci Digital, i abans a Havas Media, en el departament de negociació. La seva trajectòria professional li ha permès adquirir un sòlid coneixement del sector de la comunicació, tendències del mercat i dinàmica del sector
Daniel Bargalló Director Executiu Interprofit Llicenciat en Periodisme per la UAB, va ampliar la seva formació en ESIC i ESADE, en les àrees de màrqueting i en direcció estratègica i comunicació de marca. Compta amb una experiència de més de 25 anys en agències de comunicació i producció de continguts (Broadcaster, Porter Novelli, Roman, LLYC, Weber) i una dilatada experiència en gestió d'equips, consultoria estratègica de comunicació corporativa, implantació d'estratègies, formació de portaveus i gestió de crisi. Està especialitzat en estratègies de comunicació transversals i és professor de Comunicació de Crisi en EAE. Lidera la transformació de l'agència.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Modificar cookies