Putos Modernos a elXiringuito

Putos Modernos a elXiringuito


🌴 #elXiringuito #Afterwork #ELHUB
Les ments creatives de Putos Modernos


Hem tingut la sort de conversar amb Jorge Sandua, founder & everything director i Joan Alvares, director creatiu, les ments creatives de Putos Modernos. Quino Fernández, CEO d’AticcoLab i Mireia Amorós, Social Media Manager d’Aticco, a través de les seves preguntes, ens han permés conèixer una mica més qui s’amaga sota aquest nom tan suggerent. 😉


Descobrim que Putos Modernos és una agència de publicitat, és una marca que ven productes (agendes, calendaris, llibres…) i que actualment estan fent una sèrie per a una plataforma. Que la viralitat va sorgir amb el Puto Calendario, que va arribar a 8 milions de persones. Que sí que han buscat fer coses virals, però que no sempre passa. Que defineixen a Putos Modernos com una autoparòdia de la modernitat en si mateixa. I que no tenen la clau de l’èxit, però que potser és perquè són molt honestos, molt transparents i es riuen d’ells mateixos. Són molt perseverants, i potser aquí està la clau, perquè tenen fracassos, però no tiren la tovallola.


Estem segurs que tots els que han estat avui aquí hauran gaudit tant com nosaltres!elXiringuito ha seguit al terrat, amb copes, conversa i la millor companyia.


Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies