FightingCovid | Debat online

FightingCovid són les nostres sessions de debat online pensades per tractar tots aquells aspectes que la situació generada per la Covid-19 ens ha dut i des de diferents vessamnts.


LA LLAR: UNA NOVA OPORTUNITAT DE RELACIÓ ENTRE LES MARQUES I ELS CONSUMIDORS? 

Amb Jordi Torrents, Conseller Delegat CollaboraBrands i Jordi Guix, Chief Strategy Officer La Casa de Carlota & Firends.
Dijous, 04-03-2021 a les 10 h al nostre compte d’Instragram (mktcomcat)

+ Vídeo de la sessió

AUDIO MARKETING I EL BOOM DE CLUBHOUSE: Noves oportunitats per a les marques

Amb Gerard Olivé, coCEO i coFounder d’Antai, Anna Boldú, CEO i coFounder de PlátanoMelón i Micky Ribera, soci cofundador i CEO de BeAgency®.
Dimecres, 17-02-2021 a les 10 h al nostre compte d’Instragram

+ Vídeo de la sessió

IT AS SERVICES: La clau de la realitat postpandèmia

Amb Berta Fola, CEO i fundadora Carpe Diem Comunicación i Montserrat Peidro-Insa, directora general d’Also Cloud Espanya.
Divendres, 05-02-2021 a les 10 h al nostre compte d’Instragram

+ Vídeo de la sessió

⇒ BIDEN-TRUMP: Estratègies de comunicació a les eleccions dels Estats Units

Amb Antoni Gutiérrez-Rubí, Fundador i director d’Ideograma i Oscar Iniesta, Soci director sènior a Llorente y Cuenca.
Divendres, 20-11-2020

+ Vídeo de la sessió 

⇒ La formació d’avui i de futur. Canvis en el model educatiu

Amb Silvia Sivera (UOC) i Josep Ma. Picola (Blanquerna. URL)
Dimarts, 20-10-2020.

+ Vídeo de la sessió

⇒ Marques valentes i emprenedoria en temps de crisi

Amb María Muntaner (Catherine&Mercedes) i Álber Fernández (LaBuena)
Viernes, 09-10-2020.

+ Vídeo de la sessió

Les empreses han d’apostar per Tik Tok? 

Amb Berta Campos (Adsmurai) i Joan Castillo (LEWIS)
Dijous, 16-07-2020.

+ Vídeo de la sessió

⇒ Un nou escenari per al món dels esdeveniments

Amb Micky Ribera (BeAgency) i Agustín Torres (eWorld)
Dimarts, 22-09-2020.

+ Vídeo de la sessió

⇒ Comunicació, tecnología i audiovisual

Amb Raúl Gassol (Areyoutalkingtome) i Carlos Ortet (Zoopa)
Dilluns, 08-06-2020.

+ Vídeo de la sessió 

⇒ Creativitat en remot. Sempre un valor diferencial. Durant la pandèmia també?

Amb Hugo Olivera (Full Circle Karma) i Gabriel Silveira (Evil Love)
Dijous, 18-05-2020.

+ Vídeo de la sessió

⇒ Com s’ho estan fent els comerços i les agències petites?

Amb Marta Catasús (OOMKT) i Marta Royo (Mosaiking)
Dijous, 11-06-2020.

+ Vídeo de la sessió

⇒ Gestió de clients en temps de confinament

Amb Marc Cortés (Roca Salvatella) i  Miquel Campmany (Nestlé).
Dijous, 21-05-2020.

+ Vídeo de la sessió

⇒  Com està afectant al sector la situació actual?

Amb Àlex Marquina (CCMA), Pablo de Porcioles(Godó Strategies), Enric Ne l·lo (Full Circle Karma), Eduard Amiel (Carat Barcelona) i Sergi Nebot (Revista Control).
Dimecres, 08-04-2020.

+ El contingut.
+ Audio de la sessió

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies