Informació de la Inscripció


Informació bàsica sobre protecció de dades

Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya és el Responsable deltractament de les dades personals de l’Interessat i l’informa que aquestes dades es tractaran de conformitat amb elque estableix el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d’abril (GDPR), i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre(LOPDGDD), per la qual cosa se li facilita la següent informació del tractament:

Finalitats i legitimació del tractament:Per interès legítim del responsable (GDPR, art. 6.1.f): mantenir una relació comercial amb l’interessat.Per consentiment de l’interessat (GDPR, art. 6.1.a): enviar comunicacions de productes o serveis.Criteris de conservació de les dades: Es conservaran durant no més temps del necessari per mantenir la finalitat deltractament o hi hagi prescripcions legals que en dictaminin la custòdia i quan ja no sigui necessari per a això, sesuprimiran amb mesures de seguretat adequades per garantir l’anonimització de les dades o la seva destrucció total.Comunicació de les dades: no es comunicaran les dades a tercers, tret que sigui obligació legal.

Drets que té l’Interessat:- Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment.- Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de limitació o oposició al seu tractament.- Dret a presentar una reclamació davant l’Autoritat de control (www.aepd.es) si considera que el tractament no s’ajustaa la normativa vigent.

Dades de contacte per exercir els seus drets:Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya. c/Pallars, 108 - 08018Barcelona (Barcelona). E-mail: info@mktcom.catDades de contacte del delegat de protecció de dades: Rambla de Catalunya, 121 4-2 esc. esq., 08008 BARCELONA -rgpd@tecnolawyer.com

Informació de l'esdeveniment


Curs gratuït: Aspectes legals clau en màrqueting i publicitat digital






Online



40 persones assistiran a aquest esdeveniment

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies