Els afterworks d’EL HUB

elXiringuito, Els AfterWork d’EL HUB 

El Xiringuito són els nous afterworks d’EL HUB, xerrades amb professionals del sector que acaben en un pica-pica, algo de música i, de segur, amb alguna reflexió interessant sobre l’última campanya que ho ha petat.

Una trobada informal. Un convidat rellevant. Converses i debats interessants. Molt networking i qui sap si new business. Copes i música! Engresquem el sector català! Quina excusa tens per no venir?

Vols patrocinar un After Work?
Contacta amb nosaltres (
info@mktcom.cat)

Edicions anteriors

Les ments creatives de Putos Modernos

Dijous, 6 d’octubre de 2022


Amb la participació de Jorge Sandua, founder & everything director, Joan Alvares, director creatiu, Putos Modernos i que serà conduïda per Quino Fernández, CEO d’AticcoLab i Mireia Amorós, Social Media Manager d’Aticco.


+ INFO

El fenomen d’Eufòria

Dijous, 21 de juliol de 2022


Amb la participació de Cristian Trepat, cap de programes d’entreteniment i actualitat de TV3 i Tono Hernández, director d’entreteniment de Verada TV, productora del programa. La sessió serà conduïda per Àlex Marquina, director d’estratègia de Marca i Promoció de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.


+ INFO

Empreneduria amb Bernat Añaños, cofundador d’Heura

Dijous, 12 de maig de 2022


Amb la participació de Bernat Añaños, co-fundador d’Heura i líder del departament de Social Movement de la companyia. L’entrevista serà conduïda per Carlos Ortet, fundador de Zoopa i vicedegà d’Innovació en Continguts i Producció del col·legi.


+ INFO

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies