#TopMarketing amb...

El #TopMarketing és una jornada exclusiva per Partners Corporatius per explicar un projecte o una iniciativa que és d’interés pel sector.

SESSIONS ANTERIORS

#TopMarketing amb Adsmurai
Cookieless, Metavers i Realitat Augmentada: Tendències del màrqueting digital del futur.
Guille Bernat, Chief Strategy Officer; Xavi Marín, New Business Strategist i Jordi Isern, Creative Lab.Dijous, 24 de març de 2022, a las 9.30 h al EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya (Pallars, 108. Barcelona) i a través de Zoom.Video

+ El micròfon amb Jordi Isern

+ El micròfon amb Xavi Marin

+ INFO

#TopMarkegting amb Zoopa
SuperContent: La tecnologia i la creativitat darrere dels nous formats que arrasaran el 2022Amb Carlos Ortet, fundador de Zoopa; Dani Ebo, director creatiu de Zoopa; Martin Felitti, project leader de Zoopa; Xavier Mira, social media specialist and content creator de Zoopa.Dijous, 17 de febrer de 2022, a les 9.30 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya (Pallars, 108. Barcelona)  i a través de Zoom.

+ INFO

#TopMarkegting amb 202 Digital Reputation

Reputació digital: prevenció i solució del risc reputacionalAmb Carlota Gatius, Cofundadora i COO de 202 Digital Reputation i Tomás Soria, responsable del departament legal de 202 Digital Reputation.Dijous, 10 de febrer de 2022, a les 9.30 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya (Pallars, 108. Barcelona)  i a través de Zoom.

INFO

#TopMarkegting amb McCann

Crear marques amb significat 

Amb Iolanda Casalà, Directora d’estratègia de McCann Barcelona; Ana Brossa, Executive Creative Director a McCann Barcelona i Laura Marco, Executive Creative Director a McCann Barcelona

Dimecres, 19 de gener de 2022, a les 9.30 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i a través de Zoom.

+ INFO

#TopMarkegting amb Ogilvy

Posicionament activista opostureig actiu?

Amb Gabriel García de Oro, Executive Creative Director & Strategy Advisor d’Ogilvy Barcelona

Dijous, 25 de novembre de 2021, a les 9.30 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y a través de Zoom.

Vídeo

+ INFO

#TopMarkegting amb BEagency

Social Live Shopping, la nova “teletienda” online.

Amb Micky Ribera, CEO i coFounder de BEagency i Marc Sorli, Head of Social Live Shopping de BEagency

Dimecres, 15 de setembre de 2021, a les 9.30 h

+ INFO

#TopMarketing amb AcuityAds

¿On està la meva campanya de màrqueting digital?

Raons per entendre, i ràpid, com treure partit a això del Customer Journey.

Amb Josep Tribó, SVP d’ActuityAds per EMEA i LATAM.

Dijous, 10 de juny de 2021.

Vídeo

+ INFO

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies