#TopMarketing amb...

El #TopMarketing és una jornada exclusiva per Partners Corporatius per explicar un projecte o una iniciativa que és d’interés pel sector.

SESSIONS ANTERIORS

#TopMarketing amb Adsmurai
Cookieless, Metavers i Realitat Augmentada: Tendències del màrqueting digital del futur.
Guille Bernat, Chief Strategy Officer; Xavi Marín, New Business Strategist i Jordi Isern, Creative Lab.Dijous, 24 de març de 2022, a las 9.30 h al EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya (Pallars, 108. Barcelona) i a través de Zoom.Video

+ El micròfon amb Jordi Isern

+ El micròfon amb Xavi Marin

+ INFO

#TopMarkegting amb Zoopa
SuperContent: La tecnologia i la creativitat darrere dels nous formats que arrasaran el 2022Amb Carlos Ortet, fundador de Zoopa; Dani Ebo, director creatiu de Zoopa; Martin Felitti, project leader de Zoopa; Xavier Mira, social media specialist and content creator de Zoopa.Dijous, 17 de febrer de 2022, a les 9.30 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya (Pallars, 108. Barcelona)  i a través de Zoom.

+ INFO

#TopMarkegting amb 202 Digital Reputation

Reputació digital: prevenció i solució del risc reputacionalAmb Carlota Gatius, Cofundadora i COO de 202 Digital Reputation i Tomás Soria, responsable del departament legal de 202 Digital Reputation.Dijous, 10 de febrer de 2022, a les 9.30 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya (Pallars, 108. Barcelona)  i a través de Zoom.

INFO

#TopMarkegting amb McCann

Crear marques amb significat 

Amb Iolanda Casalà, Directora d’estratègia de McCann Barcelona; Ana Brossa, Executive Creative Director a McCann Barcelona i Laura Marco, Executive Creative Director a McCann Barcelona

Dimecres, 19 de gener de 2022, a les 9.30 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i a través de Zoom.

+ INFO

#TopMarkegting amb Ogilvy

Posicionament activista opostureig actiu?

Amb Gabriel García de Oro, Executive Creative Director & Strategy Advisor d’Ogilvy Barcelona

Dijous, 25 de novembre de 2021, a les 9.30 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y a través de Zoom.

Vídeo

+ INFO

#TopMarkegting amb BEagency

Social Live Shopping, la nova “teletienda” online.

Amb Micky Ribera, CEO i coFounder de BEagency i Marc Sorli, Head of Social Live Shopping de BEagency

Dimecres, 15 de setembre de 2021, a les 9.30 h

+ INFO

#TopMarketing amb AcuityAds

¿On està la meva campanya de màrqueting digital?

Raons per entendre, i ràpid, com treure partit a això del Customer Journey.

Amb Josep Tribó, SVP d’ActuityAds per EMEA i LATAM.

Dijous, 10 de juny de 2021.

Vídeo

+ INFO

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies