Servei de recuperació de deute

El Col·legi ofereix als seus membres i Partners Corporatius un servei de recuperació de deute com a conseqüència de situacions d’impagament, en les millors condicions.

En què consisteix el Servei?

Recuperació de deute per via amistosa / extrajudicial i per via judicial.


Avantatges per al Col·legiat o el 
Partner Corporatiu

Servei preferent (consultes gratuïtes) i personalitzat.

Honoraris molt ajustats.

Estudi de viabilitat judicial gratuït.

Les actuacions són a èxit: només es cobren honoraris si es recupera el deute, amb una comissió del 3,95% per les gestions del servei.

Descompte del 25% sobre honoraris en les actuacions judicials.

Informació permanent de les actuacions, notificacions, venciments o senyalaments.


Com funciona?

1. Requeriment inicial de pagament mitjançant via email / Sms certificat

2. En el termini de 10 dies es contacta telefònicament / oferiment reunió personal virtual

3. En el termini de 30 dies es fa un últim contacte

4. Si la gestió és negativa, es fa un estudi de la viabilitat judicial gratuït

5. Si és viable, es valora iniciar la via judicial


Procediment

Tot el Procediment és online.


Qui presta el Servei?

El Servei el presta Tecnolawyer, consultoria jurídica especialitzada en Dret Digital i Noves Tecnologies, a través del seu departament TecnoBusiness, dedicat a temes mercantils.

Les actuacions estan a càrrec d’advocats/ades col·legiats/ades amb més de 25 anys d’experiència i especialitzats en la matèria. Més de 12.000 expedients i més de 25 milions d’euros de deute gestionat els avalen.


Com es presta el Servei?

Amb mitjans tecnològics d’última generació:

  • Call-center
  • Videoconferència
  • Mailings i SMSs programats
  • Sistema de Gestió documental i Anàlisis jurídic
  • Consulta online de l’expedient per part del client 24/7
  • Tractament de notificacions LexNet


Altres

Servei a tota Espanya.

Per a qualsevol volum de deute a partir de 500€.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies