Premis Impacte

Un Festival que premia el màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques a Catalunya. Els Premis Impacte són el reconeixement a agències, marques, i empreses de serveis per les seves accions o campanyes de comunicació que més impacte han generat, així com a professionals que han dignificat la professió de manera destacada.

Els Premis Impacte són el millor aparador per valorar el talent, la creativitat i la innovació, ingredients que defineixen el sector a Catalunya. 

⇒ Vols ser patrocinador?

Edició 2022

Dijous, 3 de novembre de 2022

Xerrades, de 9.15 a 14 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya
Lliurament Premis Impacte a les 19 h a CosmoCaixa

Premis Impacte 2022
Conferències Premis Impacte 2022

Jurat Premis impacte 2022

Edició 2021

És l’edició del retrobament, de la tornada a la presencialitat, amb limitacions. És una edició amb canvis en l’estructura, en que per primer cop hi ha dues gran parts: conferències durant el matí i Lliurament de Premis Impacte a la tarda. Hi ha també una renovació de les categories.

Premis Impacte 2021
Conferències Premis Impacte 2021
Acte lliurament Premis Impacte
Palmarès Premis Impacte 2021

Edició 2020

El 2020 van ser els Premis Impacte de la pandèmia on no es van lliurar Premis, sino que es van fer reconeixements en el marc del Festival Sitges Next.

Els Premis Impacte novetat en el Sitges Next
Reconeixements Premis Impacte

Edició 2019

El 2019 va ser l’any del canvi, de la transformació, del creixement dels Premis Impacte. Un canvi nascut de l’objectiu de reflectir de la millor manera la realitat d’un sector dinàmic i en constant evolució.

Premis Impacte 2019 

(www.premisimpacte.cat)


Jurats           

Grans professionals de la comunicació i de les diferents disciplines per valorar grans campanyes.


2019

Presideix el Jurat Eva Conesa de Twoelf

Montse Blanco, Fundació Bancària La Caixa

Miquel Campmany, Nestlè

Marta Coll, Havas Media Barcelona

Raúl Gassol, Are you talking to me

Marc Lite, Firma

Marcos Luengo, ADmanMedia

Helena Marzo, independent

Carles Ortez, Zoopa

Elisabeth Sabaté, BeAgency

Mònica Sáez, Ediciones Mayo

Cristina Salvador, Both

Roser Tiana, Interprofit

Jordi Vilagut, ThinkJazz 

 

2018

Els membres del Jurat proposen les campanyes finalistes que opten als Premis Impacte. Els guardonats se seleccionen per votació popular.

 

Membres del Jurat:

Enric Jové, CEO de Mccann Barcelona

Enric Nel·lo, director general creatiu de Grey

Eduard Amiel, CEO de Carat Barcelona

Genís Roca, president de Roca Salvatella

Sam Júdez, directora general de DDB

Alba Roig, CEO de Lewis

Pere Guardiola, director comercial del grup Godó

Miquel Martí, director general de Barcelona Tech City

Rosa Romà, degana del Col·legi

Marc Elena, secretari del Col·legi

Antonio Traugott, director del Col·legi

Àlex Marquina, membre Comitè del Col·legi

 

2017

Els membres del Jurat proposen les campanyes finalistes que opten als Premis Impacte. Els guardonats se seleccionen per votació popular.

 

Membres del Jurat:

Mercè Balañá, sòcia directora Ulled Comunicació i secretària de la Junta de Govern del Col·legi.

Marc Casanovas, director de Comunicació d’Ogylvi.

Victor Curto, director creatiu executiu de Won Quin Team i vicedegà de Publicitat del Col·legi.

Marc Elena, CEO Adsmurai.

Victor Gutierrez, head of strategy and innovation d’Havas Media.

Oscar Iniesta, director general d’Arenalia Comunicación i vicedegà de Relacions Públiques del Col·legi.

Àlex Marquina, director comercial i mitjans digitals CCMA i membre de la Junta de Govern del Col·legi.

Marc Martí, gerent de Marc Martí i membre de la Junta de Govern del Col·legi.

Mabel Mas, directora general de Negoci de TimeOut i membre de la Junta de Govern del Col·legi.

Gerard Olivé, founder & chairman de BeRepublic.

Marc Puig, soci-director de Branding Time Agency i membre de la Junta de Govern del Col·legi.

Daniel Reyes, director de màrqueting CCMA.

Rosa Romà, directora de Màrqueting, Comunicació i RSC de l’Hospital Vall d’Hebron i degana del Col·legi.

Aleix Satorras, CEO d’Evil Love. 

 

2014, 205 i 2016

Junta de Govern del Col·legi.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies