Xerrada sobre el Negoci On-line de la Marca

Josep Espín,

Xerrada sobre el Negoci On-line de la Marca


Xerrada de Xavier Folguera "El Comerç Electrònic i el rol del publicitari davant del negoci online de la Marca" Dijous, 19 de març de 2015

Durant la xerrada networking de dijous 19 de març al restaurant Sagardi, Xavier Folguera (director de l’agència de publicitat ADVERTIS) va parlar sobre la situació actual de les agències i del rol del publicitari respecte l’e-commerce i el negoci on-line de les marques.

Va esmenar els nous conceptes de comunicació que deriven d’aquest canvi en la manera de “vendre” els productes i les diferències fonamentals entre el màrqueting digital i el màrqueting tradicional que afecten al comerç electrònic i a com s’hauria d’establir un nou model d’agència.

A partir d’exemples reals d’e-commerce de petites, mitjanes i grans empreses; juntament amb el relat d’una experiència pròpia, va destacar la importància del canvi de rols en una agència per part dels treballadors.

Una xerrada plena de noves idees i reflexions que va derivar en un torn de preguntes i participacions per part dels assistents, generant un petit debat.

Finalment al donar per acabat el col·loqui, es va fer una copa de vi i tapes per gentilesa de Sagardi.

LogoSagardi

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies