Xerrada - Networking SAGARDI amb Pere Navalles

Josep Espín,

Xerrada - Networking SAGARDI amb Pere Navalles


Xerrada - Networking SAGARDI Neuromàrqueting. La neuro investigació aplicada a la publicitat. A càrrec de Pere Navalles, Co-director Olmarcat. Director del Màster de Neuromàrqueting UAB. Director en Navalles, S.L. Dimecres, 20 de maig de 2015 De 19 a 21 h. SAGARDI (Muntaner, 70-72) El neuromàrqueting és la investigació del comportament del consumidor, el coneixement de les decisions que prenem en el moment d'indicar la preferència cap a una marca o un producte. Intenta donar resposta a qüestions com per què les decisions que es prenen no són sempre les més previsibles o com influeixen els processos del subconscient. En definitiva, el neuromàrqueting és la ciència que ens ajuda en la presa de decisions a l'hora de, per exemple, llançar un producte o crear un eslògan. Sobre Pere Navalles Linkedin Llicenciat en Ciències de la Informació. Doctor en Comunicació Àudio i Publicitat, professor màrqueting UAB, publicitari i investigador en Neuromàrqueting i comunicació. També és Director del Màster en Neuromàrketing de la UAB i Director de Navalles SL. Inscripcions: La inscripció és gratuïta i cal fer-ho a través del següent formulari.   Al finalitzar l'acte prendrem una copa de vi per gentilesa de SAGARDI

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies