Xerrada-Networking al Sagardi

Josep Espín,

Xerrada-Networking al Sagardi


Xerrada-Networking & Cervesa Com realitzar un projecte d'escolta activa a les xarxes socials A càrrec de Pepe Tomé, soci director de Zinkdo Dimecres, 12 de novembre de 2014, a les 19 h. Sagardi. Carrer Muntaner, 70-72 de Barcelona. La creixent popularització de l'ús de xarxes socials, així com la facilitat en l'ús de plataformes per crear blocs, genera un enorme nombre d'espais on els ciutadans poden expressar les seves opinions a Internet. Aquestes opinions de vegades amplifiquen els continguts de mitjans de comunicació, o es veuen influenciades pel que diuen diferents líders d'opinió. L'amalgama de veus genera una imatge que podria ser veritat o distorsionada ... Les empreses i institucions són sovint objecte d'aquestes opinions i valoracions. Detectar, valorar-les i tractar-les per multiplicar les favorables o gestionar les desfavorables és, resumidament, el que sovint es coneix per Gestió de la Reputació Online. Es planteja una sessió orientada a divulgar quina és la metodologia apropiada per monitoritzar les opinions online, mostrant exemples concrets de marques complexes, per tal d'il·lustrar amb dades reals el potencial de les eines i el tipus d'anàlisi i conclusions a què es pot arribar. Cal inscriure's a través del següent formulari. Amb la Col·laboració:

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies