Xatbots: la interacció amb els usuaris

Josep Espín,

Xatbots: la interacció amb els usuaris


Xatbots: la interacció amb els usuaris Dijous, 28 de novembre de 2019 a les 9.00 h  L’acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)   Vivim en un món on la tecnologia avança a gran velocitat. De ben segur que has interactuat darrera d’una pantalla amb una persona que no coneixes, com si es tractés d'un amic, ja sigui per ajudar-te a realitzar una compra, per trucar a la teva parella mentre condueixes, i fins i tot per queixar-te d'una transacció mal feta.  Sí, estem parlant del xatbot, el software d'intel·ligència artificial (IA) que té com a objectiu accelerar i promoure la relació bidireccional amb el nostre client i que ens ajuda a millorar l'experiència amb l'usuari.  Què és amb exactitud doncs aquest programa informàtic que, per la seva natura sembla molt llunyà, però cada cop és més present als nostres dies? Quines aplicacions i beneficis per a empreses o clients? I quin és el futur d’aquesta humanització aplicada a la tecnologia?  Aquestes i altres qüestions les posarem a debat en la propera sessió moderada per Maties Ramos, membre de la comissió executiva d’expansió, transformació digital, màrqueting i comunicació del Col·legi,  i en la que comptarem amb Juan Antonio Robles, cofunfador i vicepresident a Adsmurai; Alberto Linares, cofunder i innovation manager a Everywoah i María-Jesús Alonso, del departament de màrqueting de la UOC.   juan_robles Juan Antonio Robles Cofounder i Vicepresident a @Adsmurai Juan Antonio Robles, natural de Reus, va néixer quan Internet i l'iPhone formaven part dels relats de ciència-ficció. Pioner a arrencar projectes web en un dels primers proveïdors d'Internet a mitjan 90. Després de continuar amb la seva formació en la Facultat d'Informàtica de la UPC a Barcelona, s'uneix a Oracle com a consultor amb Internet sempre en el punt de mira. Després d'uns anys a Barcelona decideix tornar a Reus per a treballar en una empresa municipal com a consultor en programari empresarial. Molts anys després decideix tornar a aterrar al món tecnològic i gràcies als excompanys de la seva època en Oracle torna a Barcelona per a arrencar projectes de Portals Web i Comerç Electrònic. Finalment, i des de fa 6 anys, Adsmurai va entrar en escena, la startup que va fundar al costat de Marc Elena i Otto Wust. Adsmurai és l'únic partner a Espanya que treballa amb Facebook, Google, Twitter, Pinterest, Snap i VK.  Actualment, Juan Antonio Robles, es dedica a la direcció i la part d'integració de les àrees de producte i comercials amb el client. La seva vida gira al voltant de Adsmurai i dels dos pilars que li donen suport, el seu fill Amol i la seva dona Sonia.   alberto_linares Alberto Linares (@Albestio) Cofounder i Innovation Manager a @everyw0ah

Estrateg digital i especialista en projectes AR per a marques. Va fundar Everywoah en 2017 amb el suport de Mobile World Capital, i dirigeix un equip de desenvolupadors especialitzats en la creació de fan-experiences en Instagram, Facebook i Messenger, sent el primer equip europeu seleccionat per Facebook per a participar en la plataforma Spark AR.

Ha coordinat el desenvolupament de campanyes AR per a UMG, Warner Music, Sony Music, Manchester City FC, Nestlé, Puma i Desigual entre altres, havent llançat projectes en Messenger, Whatsapp, Instagram, Snapchat i Facebook. Es considera un professional extravertit i viatger curiós, sempre obert a explorar noves tendències i mercats.   María-Jesús Alonso (@mjalonso) Departament de màrqueting a @UOCuniversitat María-Jesús Alonso és una professional Llicenciada en Recerca i Tècniques de Mercat per la Universitat Oberta de Catalunya i diplomada en Ciències Empresarials per la Universitat Pompeu Fabra. Va continuar la seva formació amb un postgrau en Màrqueting Estratègic i un altre de Direcció de Projectes Web per la UPC i un postgrau en Social Media Strategy per la UOC. Ha desenvolupat diferents projectes innovadors en l’àmbit digital en diferents empreses. Actualment és responsable de la planificació estratègica de les campanyes en xarxes socials, en màrqueting de continguts i en la col.laboració amb “influencers” a la Fundació per a la Universitat Oberta de Catalunya amb una visió àmplia. Es considera una persona amb una ment oberta, disposada a aprendre, equivocar-se i millorar.  [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies