Workshop La Salle: Com convertir-te en un líder digital?

Josep Espín,

Workshop La Salle: Com convertir-te en un líder digital?


Divendres, 10 de novembre de 2017. La Salle Campus Barcelona URL. (Lluçanès, 43) Com a managers i directius de l'era digital, hem d'estar preparats per liderar equips en entorns d'incertesa i aplicar solucions innovadores, creatives i tecnològiques. Per aquest motiu, l'Executive EMBA et convida al workshop "Com convertir-te en un líder digital?", el proper divendres, 10 de novembre, de 18:00h a 21:00h a l'Aula Magna de l'edifici Lluçanès de La Salle - URL. La jornada serà impartida per Lluís Soldevida i Jordi Gili. Soldevila és consultor i formador en actituds d'alt rendiment. Ha desenvolupat la major part de la seva trajectòria professional al Deutsche Bank Group a set països diferents. En l'actualitat, compagina la seva activitat professional amb la docència. A més, és autor de publicacions d'èxit sobre desenvolupament professional i col·labora en el programa TIPS de RTVE. Jordi Gili és director general d’Execus, líder en consultoria i formació en Integració en Social Selling. Gili és un reconegut influencer en Social Selling i Transformació Digital a Vendes, a més de participar com a conferenciant al World Sales Fòrum, BDigital Global Conference o la Digital Business World Congress. A més, és el primer partner a Europa de LinkedIn Sales Solutions. Programa 18h Benvinguda Institucional, Per Lluís Font, director Executive MBA. 18:15h Workshop: Com convertir-te en un Líder Digital?
  • Tu qui ets? Per afrontar l'era digital, hem d'estar disposats a prendre la iniciativa del procés, començant per saber qui som (amb rigor i metodologia).
  • Lideratge Digital Liderar en un entorn digital significa esdevenir un Thought Leader en el teu nínxol.
  • Actituds d'alt rendiment Descobreix les quatre actituds per assolir l'èxit en els teus projectes.
  • La tàctica de l'èxit 10 passos d'èxit per convertir-te en un líder digital.
  • La llei de l'acció Com portem tot el que hem après avui a l'acció.
Les places són limitades. No t'ho perdis! Inscriu-te aquí.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies