Premis Impacte 2018! Tancades les votacions

Josep Espín,

Premis Impacte 2018! Tancades les votacions


Campanyes finalistes de les tres categories dels Premis Impacte 2018!

La gala dels Premis Impacte és l'esdeveniment referent en el sector de la publicitat, el màrqueting, les relacions públiques i la comunicació de Catalunya, i  es celebrarà el proper 10 de juliol a les 19.30h a l'Espai Pujades 350. Aquests guardons pretenen reconèixer les campanyes publicitàries més destacades i impactants que s'han fet a Catalunya, i coincideixen també amb la Festa d'Estiu del Col·legi, un punt de trobada per acomiadar aquest curs dels professionals del sector. Aquest any les campanyes finalistes han estat: Categoria Comercial  

Categoria Social

mosaic-de-finalistes-social-01

Categoria Innovació

mosaic-de-finalistes-innovacio-01   El jurat d'aquest any ha estat format per Enric Jové, CEO de Mccann Barcelona; Enric Nel·lo, director general creatiu de Grey; Eduard Amiel, CEO de Carat Barcelona;  Genís Roca, president de Roca Salvatella Sam Júdez, directora general de DDB, Alba Roig, CEO  de Lewis ; Pere Guardiola, director comercial del grup Godó  i Miquel Martí, director general de Barcelona Tech City. A més, com a novetat, aquest any hem inclòs al jurat la figura de l'estudiant becari. Enguany va participar Amelia Rodríguez de l'Escola Superior de Relacions Públiques. També, van formar part del jurat els membres de la junta de govern del Col·legi, Rosa Romà, degana; Marc Elena, secretari; Antonio Traugott, director del Col·legi i Alex Marquina. Qui són els guanyadors de l’edició del 2018? El dimarts, 10 de juliol, ho sabrem! El termini de votació ha finalitat!  [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies