Visita al Museu del Disseny de Barcelona

Josep Espín,

Visita al Museu del Disseny de Barcelona


Dimecres, 4 de març de 2015 a les 18.30 h Edifici Disseny Hub Barcelona (Pl. de les Glòries Catalanes, 37-38. Barcelona)

El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya et convida a visitar el Centre de Documentació del Museu del Disseny de Barcelona i l’exposició “El Disseny Gràfic: d’ofici a professió”. El Museu del Disseny de Barcelona és el museu de les arts de l’objecte i del disseny, producte de la integració de les col·leccions del Museu de les Arts Decoratives, el Museu de Ceràmica, el Museu Tèxtil i d’Indumentària i el Gabinet de les Arts Gràfiques de la ciutat. El seu Centre de Documentació és un espai de consulta i recerca especialitzat en arts decoratives i disseny (comunicació i disseny gràfic, industrial, tèxtil, d'espais, de moda i de serveis), obert a tot el públic especialitzat: investigadors, professionals i estudiants.

Recentment ha incorporat tots els materials bibliogràfics del Col·legi especialitzats en: comunicació, publicitat i relacions públiques.

La visita s’iniciarà amb un breu parlament de la directora del museu i el Degà del Col·legi, seguit d’una introducció al Centre de Documentació explicant els serveis que proporciona i les col·leccions que el formen, fent especial esment a la part gràfica i de comunicació. A les 19.00 h s’introduirà l’exposició sobre disseny gràfic de la mà de la directora del museu i comissària de l’exposició, Pilar Vélez. Tot seguit es procedirà a la visita a l’exposició. L'activitat es donarà per finalitzada a les 20.00 h.

INSCRIPCIÓ Inscripcions gratuïtes omplint aquest formulari.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies