VII Edició del Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

VII Edició del Premi Prat Gaballí


El Col·legi va convocar recentment, la setena edició del Premi Prat Gaballí pel foment de la recerca en Publicitat i Relacions Públiques.

L'objectiu d'aquesta convocatòria és premiar dues tesis doctorals d'investigació, una en l'àmbit de la publicitat, i l'altra en el de les relacions públiques, realitzades en el marc de programes de doctorat en comunicació de qualsevol de les universitats espanyoles. Es premiaran aquelles recerques que excel·leixin en les seves aportacions al desenvolupament  de la professió.

La dotació del premi consisteix en un pagament de 1000 euros* a cadascuna de les disciplines. Així mateix s'editarà en format digital el resum del treball que es distribuirà gratuïtament entre els membres del Col·legi i estarà disponible al nostre web. A més, les persones premiades gaudiran d’un any de col·legiació gratuïta.

Els participants hauran de presentar els treballs a la seu col·legial com a màxim el dilluns, 11 de gener de 2016. La resolució del jurat es farà pública durant el mes de febrer de 2016.

Consulta les bases en aquest enllaç.

Més informació: 93 451 30 69 -  jespin@colpublirp.com

*L’import del premi queda subjecte a les retencions que siguin oportunes d’acord a la normativa sobre IRPF.

A través d'aquest enllaç podràs descarregar-te el formulari d'inscripció.

En el següent enllaç trobaràs la versió digital dels treballs guanyadors de les edicions anteriors: Premi Prat Gaballí 

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies