VII CURSA DIR GUÀRDIA URBANA DIAGONAL

Josep Espín,

VII CURSA DIR GUÀRDIA URBANA DIAGONAL


No et perdis la cursa que recorrerà la mítica Avinguda Diagonal de Barcelona en línia recta de muntanya a mar! Amb el punt de sortida i arribada en llocs diferents.

Data: 12 de maig de 2019.

Hora d’inici: 08.30 h (segons horaris per calaixos)

Recollida de dorsals: Diagonal DiR (Ganduxer 25, entrada pel parc). Divendres 10 de maig de 10 a 20 h i Dissabte 11 de maig de 10 a 20 h.

Distància: 10km i 5km homologada

És una cursa oberta a tothom, homologada, sota la reglamentació de la Federació Catalana d’Atletisme i cronometrada per l’empresa Championchip. Les inscripcions es limitaran a 15.000 places, i es tancaran el diumenge 07 de maig a les 10h.

Els membres del Col·legi podran gaudir d'un 10% en la inscripció de la carrera. Per a sol·licitar el codi de descompte, podeu enviar un correu a jespin@colpublirp.com amb l'assumpte "DESCOMPTE CURSA DIAGONAL"

Inscriu-te aquí

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies