Una mirada a les tendències en comunicació

Josep Espín,

Una mirada a les tendències en comunicació


518a sessió d’El Mirador Indiscret Nous comportaments socials i tendències en màrqueting i comunicació pel 2019 Divendres, 22 de febrer de 2019 Consulta 10 principals conclusions Vídeo resum Les imatges Celebrada una altra jornada del Mirador Indiscret, que ha posar la seva mirada als “Nous comportaments socials i tendències en màrqueting i comunicació pel 2019” per conèixer quins són els comportaments socials que adopten els consumidors i quines tendències i innovacions han d’usar les marques en el seu discurs. Moderats per Oscar Iniesta, vicedegà de relacions públiques del Col·legi, Jordi Torrents, conseller delegat de Collaborabrands, Gema Requena,  Fundadora – Culture & Trends Strategist a Nethunting i Marc Lite, Soci fundador & Head of Strategy @weareFirma han donat resposta a aquestes qüestions. Ho han fet en una sessió amb l’aforament ple i a la que han dotat d’interessants continguts:
  • El futur és Midlifer, consumidors de més de 50 anys. Així ho mostren les piràmides de població. Les marques els han de tenir present a l’hora de crear productes i serveis i en les seves comunicacions, ja que representen el 50% del consum mundial i controlen el 70% de la riquesa.
  • Quan es parla de generacions, fixem l’atenció en la Generació Z, els nascuts entre els finals de la dècada dels 90 i principis dels 2000. Bolquen les seves forces en la seva passió, on l’expressió cultural torna a ser un vehicle per transmetre idees. Són artistes. No hi ha regles, no hi ha normes ni barreres, i tot val per al resultat de la seva obra: són anartistes.
  • El naixement de nous productes ve donat per les converses que es generen, pel contingut que es crea. Primer ve el contingut. Després neix el producte.
  • Les marques tendeixen a una Innovació Social: el món està canviant i hi ha marques que estan canviant el món. La indústria té un paper decisiu en la solució de petits i grans problemes. Les marques integren doncs la innovació social en la seva estratègia, i el seu objectiu és deixar el seu propi llegat social.
 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies