TIK TOK TÉ LIMITS. NO S'HI VAL TOT!

Adrià Fernàndez,

TIK TOK TÉ LIMITS. NO S'HI VAL TOT!


Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

En aquest Mirador han participat: Mia O., fundadora de VADEBÒ, agència de creadors en català; Sara Ayter, tiktoker d'èxit; i Héctor Latorre, professional de la persuasió i instructor d'habilitats socials; tot moderat per Àlex Marquina Domènech, cap de Relacions Públiques de 3Cat Corporatiu.

Mia Ortet ha explicat que va decidir crear Vadebò perquè va veure l'oportunitat de potenciar la imatge dels influencers catalans. Ortet ens ha explicat com, sempre que una marca els pregunta per influencers concrets, han d'analitzar la seva trajectòria i veure quins riscos comporta a curt i llarg termini la col·laboració amb aquests creadors de continguts. També ha comentat que veu un nitxo molt potent i molt bones oportunitats per als influencers catalans/es.

Per la seva part, Héctor Latorre ha començat la seva ponència ensenyant diferents casos polèmics que s'han fet virals els últims anys i com tots ells seguien un patró de buscar la provocació d'algú famós per tal d'aconseguir la màxima audiència possible. Latorre ha explicat que aquesta estratègia no és exitosa perquè molta d'aquesta audiència és efímera. Són gent que consumeixen un vídeo molts pocs segons i segueixen consumint altres. El més important i complex és saber captar l'atenció del públic i aconseguir temps de consum qualitatiu.

Finalment, Sara Ayter ens ha explicat la importància de crear comunitat i de fer sentir a la gent que et veu i que et segueix que pot tenir un tracte individual i proper, que forma part d'un grup on pot compartir i connectar amb altra gent. També ha comentat que per a ella sí que hi ha un límit a les xarxes socials i que l'ha de saber posar cada "tiktoker", ja que al principi sembla tot molt bonic, però s'ha de tocar de peus a terra i crear contingut de qualitat, creïble i que connecti amb les audiències que interessen.

No et perdis el següent Mirador el proper 30 de maig. Anirà sobre l'apassionant món del patrocini en esdeveniments esportius. Estigues atent/a a les nostres comunicacions per poder apuntar-te.

I recorda que si ets col·legiat/ada, tindràs preferència d'accés perquè a vegades aquests Miradors estan plens; a més de molts altres avantatges i reconeixement oficial com a professional del màrqueting i la comunicació. Et pots fer membre en aquest enllaç: https://lnkd.in/dq3XmMiN 

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies