Tendències en màrqueting i comunicació per al 2022

Josep Espín,

Tendències en màrqueting i comunicació per al 2022


pastillainscripcionspalaurobert
Daniel Rocafort CEO Vysion Daniel és CEO de VYSION (Grup MEDIAPRO), empresa líder a Espanya en la producció de continguts i experiències immersives combinant la creativitat i l'ús de tecnologies de realitat estesa. Els seus projectes de Realitat Augmentada, Realitat Virtual i Entorns socials immersius (metavers) han estat desenvolupats per a les principals marques i companyies internacionals, com el Grup Volkswagen, Mercedes, Renault, Apple, Orange, Nike, Adidas i Vodafone, entre altres. Projectes que combinen la innovació, la creativitat i la passió per sorprendre les seves audiències.Daniel compta amb 20 anys d'experiència, prèviament liderant les àrees d'estratègia, innovació i transformació digital en Deloitte i Naturgy Energy Group.
Eduard Amiel Director General de Carat Barcelona Eduard va treballar a  Publipressmedia (Grup Godó) com a Director del Negoci Digital, i abans a Havas Media, en el departament de negociació. La seva trajectòria professional li ha permès adquirir un sòlid coneixement del sector de la comunicació, tendències del mercat i dinàmica del sector
Daniel Bargalló Director Executiu Interprofit Llicenciat en Periodisme per la UAB, va ampliar la seva formació en ESIC i ESADE, en les àrees de màrqueting i en direcció estratègica i comunicació de marca. Compta amb una experiència de més de 25 anys en agències de comunicació i producció de continguts (Broadcaster, Porter Novelli, Roman, LLYC, Weber) i una dilatada experiència en gestió d'equips, consultoria estratègica de comunicació corporativa, implantació d'estratègies, formació de portaveus i gestió de crisi. Està especialitzat en estratègies de comunicació transversals i és professor de Comunicació de Crisi en EAE. Lidera la transformació de l'agència.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies