Tendències en Màrqueting i Comunicació pel 2020

Josep Espín,

Tendències en Màrqueting i Comunicació pel 2020


Tendències en Màrqueting i Comunicació pel 2020

Dijous, 30 de gener de 2020 a les 9.00 h  L’acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)

Començat el nou any 2020, des del Col·legi volem conèixer i compartir amb vosaltres quins són els nous comportaments socials que adopten els consumidors des d'una perspectiva sociològica i empresarial i quines són les tendències tecnològiques i digitals que es mouen a la xarxa per tal de tenir-ho en compte en les estratègies de màrqueting i comunicació en aquest 2020. A més, des d'una perspectiva global, debatrem sobre les innovacions del nostre sector.

Aquest mirador et permetrà enfocar les estratègies i plans de màrqueting i comunicació d'una forma més adequada i pròxima a la realitat actual dels consumidors i el mercat.

El pròxim 30 de gener tractarem aquestes qüestions en una sessió moderada per Àlex Marquina, vicedegà del Col·legi. Comptarem amb tres professionals experts en la matèria: Ana Reventós, responsable de Business Sociology i Canvis de Comportament de Consum a Labrand; Óscar Peña, Responsable d'Innovació, Estratègia i Transformació digital A Grey Espanya i Mònica Alonso, Partner and CEO a l'Institute of Next d'Infonomia.

foto-ana-reventosAna Reventós Business Sociology i Canvis de Comportament de Consum a Labrand  Responsable de Labrand en l’àrea de Business Sociology i Canvis de Comportament de Consum. També té una llarga experiència en estratègia de branding i comunicació, en especial relacionat al món de la cultura i el turisme. Llicenciada en Ciències de la Comunicació, postgrau en planificació estratègica per la URL i màster en màrqueting d’ESADE i de Gestió Cultural per la UB. capturaosccarpenaÓscar Peña (@oscarpeu) Responsable d'Innovació, Estratègia i Transformació digital a Grey Espanya Óscar Peña és el màxim responsable d'Innovació, Estratègia i Transformació digital a Grey Espanya, així com el responsable de desplegament i ús d'eines de marketing automation per tot Europa. Durant la seva carrera h atreballat per projectes digitals per marques com Banc Sabadell, e-LaCaixa, Banc Santander, TicketMaster, Medwinds, Revlon Pro, PortAventura, Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), Seat, Volvo, Renault, Soler i Palau, Alianz, Domino's Pizza, Grupo Festina, Vodafone, Vileda o Universitat Oberta de Catalunya, entre d'altres. capturamonicalonsoMònica Alonso  Sòcia  i CEO a l’Institute Of Next d'Infonomia Actualment és sòcia  i CEO a l’Institute Of Next d'Infonomia, empresa dedicada a la consultoria en transformació i innovació de models de negoci. Mònica és una catalitzadora de la innovació i visualitza nous models de negoci a mig i llarg plaç. Ajuda a les empreses a construir els seus equips per la transformació i connectar-los amb altres empreses a través del projecte NEXT SOCIETY. En els darrers dos anys s’ha dedicat a construir ponts amb la incubadora TusStar de la Tshingua University de Beijing, Xina. La nostra ponent porta més de 30 anys d’experiència laboral al nostre sector i és sòcia de diferents start-ups com Urbiotica, Social Car, GoodGut, New Born Solutions i Made of Genes. Està interessada en l'impacte de la intel·ligència artificial i les humanitats en els negocis, així com en els canvis que es produiran per la  IoT i el 5G en la nostra manera d’organitzar-nos i fer empreses. És co-autora del llibre “30 Idees pel 2030” conjuntament amb els seus col·legues, Fernando Lopez-Mompó i Alfons Cornella i en breu sortirà a la llum el seu darrer llibre sobre el nou ecosistema d’innovació de Xina, també com a co-autora. Es va graduar en Ciències de la Comunicació per la Universitat Autònoma de Barcelona, Programa de Direcció General, PDG per IESE, Màster en Cercadors d’Internet i Vigilància Tecnològica i Postgrau en Intel·ligència Competitiva per la Universitat Pompeu Fabra.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies