Sopar literari amb David Revelles Soriano

Josep Espín,

Sopar literari amb David Revelles Soriano


El pròxim 28 de febrer a les 21.00h se celebrarà un nou sopar literari a l’emblemàtic restaurant Núria de La Rambla amb David Revelles, periodista i autor de “En los confines de Hibernia. Tras la Leyenda de la Armada Invencible en Irlanda”. Durant la conferència l'autor ens explicarà un grapat d’històries protagonitzades per personatges fascinants i parlarà sobre les darreres troballes dels arqueòlegs irlandesos de vaixells com La Juliana, una nau de Mataró que el 21 de setembre de 1588 va naufragar amb tota la seva tripulació i va ser descoberta per arqueòlegs a la platja d’Streedagh, al nord de la ciutat d’Sligo. Durant més de quatre segles, la seva història, com la d’altres va quedar silenciada per l’oceà i la desmemòria, fins ara, quan la seva llegenda és més viva que mai als paisatges maragdes de la vella Hibèrnia.   David Revelles Soriano (1975) és periodista, escriptor de guies de viatges i col·laborador del diari EL PAÍS i de revistes com CondéNast Traveler. Professor del Màster de Periodisme de Viatges de la Universitat Autònoma de Barcelona i creador de la plataforma d’itineraris culturals i històrics a Barcelona, www.rutesbarcelonasingular.com, amb el seu llibre En los confines de Hibernia culmina un intens treball d’investigació a Irlanda rastrejant l’herència històrica i llegendària dels naufragis de la Gran Armada. Dia: 28 de Febrer de 2017 Hora: 21.00h LLoc: Restaurant Núria (Rambla de Canaletes, 133, Barcelona) Preu: 20€ Inscriu-te[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies