Sitges Next: festival internacional d’innovació en comunicació i new media.

Josep Espín,

Sitges Next: festival internacional d’innovació en comunicació i new media.


El Col·legi col·labora en la segona convocatòria del Sitges Next, festival internacional d’innovació en comunicació i new media, que es celebrarà a Sitges els dies 29 i 30 d’abril.

Sitges Next va néixer amb la intenció de reunir les principals indústries creatives de l’àmbit de la comunicació i les noves tecnologies com a estímul de la creativitat.

Està organitzat per l’Ajuntament de Sitges i compta amb un consell assessor integrat per l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, l’Associació Empresarial de Publicitat, la Mobile World Capital i la Facultat Blanquerna de la Universitat Ramon Llull, amb la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals com a empresa associada.

En aquesta segona edició, s'ofereix una perspectiva on s'explorarà nous canals de comunicació i junts formar part de l'evolució dels nous mitjans.

La programació del festival està estructurada en vuit conferències i dos workshops, realitzats per professionals nacionals de primera línia com Juan de Dios Llamas, Xavi Conesa i Gem Romero; i internacionals com Tim Last entre d'altres.

D'altra banda hi haurà un seguit d’activitats paral·leles, la projecció i premis de les campanyes més innovadores en categories com: Innovació, Estratègia i Creativitat, Continguts, Data i Tecnologia, New Media, What’s Next i Talent.

Sitges Next us convida a presentar les vostres campanyes més creatives en aquella categoria en la que us identifiqueu més. Teniu fins el 20 d'abril per participar!

Els membres del Col·legi gaudiu d’un 10% de descompte. Aconsegueix la teva entrada en aquest enllaç marcant l’opció que indiqui Col·legiat. 

Per a més informació sobre el codi promocional de descompte, contacteu amb la secretaria o enviant un mail a jespin@colpublirp.com.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies