Sitges Next: festival internacional d’innovació en comunicació i new media.

Josep Espín,

Sitges Next: festival internacional d’innovació en comunicació i new media.


El Col·legi col·labora en la segona convocatòria del Sitges Next, festival internacional d’innovació en comunicació i new media, que es celebrarà a Sitges els dies 29 i 30 d’abril.

Sitges Next va néixer amb la intenció de reunir les principals indústries creatives de l’àmbit de la comunicació i les noves tecnologies com a estímul de la creativitat.

Està organitzat per l’Ajuntament de Sitges i compta amb un consell assessor integrat per l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, l’Associació Empresarial de Publicitat, la Mobile World Capital i la Facultat Blanquerna de la Universitat Ramon Llull, amb la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals com a empresa associada.

En aquesta segona edició, s'ofereix una perspectiva on s'explorarà nous canals de comunicació i junts formar part de l'evolució dels nous mitjans.

La programació del festival està estructurada en vuit conferències i dos workshops, realitzats per professionals nacionals de primera línia com Juan de Dios Llamas, Xavi Conesa i Gem Romero; i internacionals com Tim Last entre d'altres.

D'altra banda hi haurà un seguit d’activitats paral·leles, la projecció i premis de les campanyes més innovadores en categories com: Innovació, Estratègia i Creativitat, Continguts, Data i Tecnologia, New Media, What’s Next i Talent.

Sitges Next us convida a presentar les vostres campanyes més creatives en aquella categoria en la que us identifiqueu més. Teniu fins el 20 d'abril per participar!

Els membres del Col·legi gaudiu d’un 10% de descompte. Aconsegueix la teva entrada en aquest enllaç marcant l’opció que indiqui Col·legiat. 

Per a més informació sobre el codi promocional de descompte, contacteu amb la secretaria o enviant un mail a jespin@colpublirp.com.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies