Sitges Next, el nou Festival de Comunicació

Josep Espín,

Sitges Next, el nou Festival de Comunicació


17 i 18 d'abril Casino Prado i Palau de Maricel Sitges

El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya col·labora en la primera convocatòria del Sitges Next formant part del consell assessor.

Aquest certamen neix amb la intenció de reunir les principals indústries creatives de l’àmbit de la comunicació i les noves tecnologies, i de servir d’estímul a la creativitat i el talent tant nacional com internacional. El Col·legi s'ha sumat a aquesta iniciativa de l’Ajuntament de Sitges i el Departament de Cultura amb l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), i que està organitzada per la Fundació Sitges – Festival Internacional de Cinema de Catalunya. El Festival Sitges Next ofereix una nova perspectiva que representa el gran canvi produït en el món de la comunicació, on la tecnologia, les dades i el new media han donat peu a noves solucions creatives i comunicatives.

Els membres del Col·legi gaudiu d'un 10% de descompte. Aconsegueix la teva entrada en aquest enllaç marcant l'opció que indiqui Col·legiat.

La programació del festival està estructurada en vuit conferències i dos workshops, realitzats per professionals internacionals de primera línia com Timothy Goodman, Digital Kitchen i Wieden + Kennedy, entre altres, així com un seguit d’activitats paral·leles i la creació d’uns premis que reconeixeran la tasca innovadora de creatius d’arreu del món.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies