Sitges convoca el conjunt de la professió de la comunicació en una triple cita

Daniel Soriano,

Sitges convoca el conjunt de la professió de la comunicació en una triple cita


Avui durant la presentació de l’aliança, el regidor de Promoció Econòmica, Guillem Escolà, ha destacat l’aposta del municipi per atraure produccions, rodatges i el conjunt de la professió. Escolà ha destacat el salt i el creixement registrat pel municipi com a destinació de rodatges audiovisuals: l’any passat se’n van realitzar 198, un 23% més que l’exercici anterior. Guillem Escolà ha destacat que Sitges “està esdevenint una de les referències del món audiovisual del sud d’Europa”, gràcies a l’atracció de rodatges, l’organització d’esdeveniments (com els Festivals de Cinema i el Sitges Next, a més de la Nit de la Comunicació) i el projecte per convertir la fàbrica de Vallcarca en un hub audiovisual i tecnològic, que atregui productores, companyies i estudis universitaris del sector. 


Per la seva part, Xavier Duran, ha presentat la vuitena edició el Sitges Next, que enguany té la intel·ligència artificial i els seus efectes en la comunicació i la professió com un dels eixos dels diàlegs i ponències. Duran ha subratllat que “el Next, en tant que festival d’innovació en comunicació i creativitat, és molt estratègic des de molts àmbits: els professionals i els estudiants tenen accés a uns ponents que difícilment els pots trobar en altres lloc”. El Sitges Next se celebra al Casino Prado amb entrada lliure als professionals. Cal reserva prèvia en aquesta pàgina . El festival presenta en sessions de matí i tarda, els dies 7 i 8, fins a 25 ponències, estructurades en diàlegs, xerrades i presentacions de casos. 

El programa inclou professionals amb notable projecció internacional com Ferran López, Enric Soldevila, Joakim Borgström, Anna Roca o Beatriz Martín. El Sitges Next 2023 també inclou enguany l’espai Más Mujeres Creativas en Sitges Next, fruit de l’aliança amb aquesta plataforma, que té com a objectiu establir un cartell paritari. L’espai presenta Next at Next, un format on tres creatives de reconegudes trajectòria (Eva Conesa, Eva García i Emma Pueyo) presenten tres talents en projecció (Maria Agúndez, Belén Hijonar i Maria Cabré, respectivament).

Aprofitant la celebració del Sitges Next, el mateix Teatre del Prado acull el dia 8 els Premis Impacte i la celebració de la Nit de la Comunicació, convocades pel Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i el mateix Ajuntament. Carles Ortet, director de l’esdeveniment, ha presentat la doble cita i ha ressaltat que “serà el punt de trobada que el conjunt de la professió estava esperant”.

La gala dels Impacte, presentada per Arturo Valls, està plantejada com un espectacle on es donaran la mà el reconeixement a campanyes i trajectòries, amb la reivindicació del sector, amb l’objectiu que Catalunya torni a ser puntera en aquest àmbit. L’acte compta amb la col·laboració activa de la Generalitat de Catalunya.

Als Premis Impacte hi opten més 200 campanyes, valorades per una desena de jurats diferents. Els guanyadors es coneixeran a la mateixa nit

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies