Scaramouche, un musical de pel·lícula

Josep Espín,

Scaramouche, un musical de pel·lícula


Com a membre del Co·legi podràs gaudir del musical “Scarmouche” de la companyia catalana Dagoll Dagom, al Teatre Victòria de Barcelona, amb un descompte d’un 25% en la compra d’entrades per a les funcions de divendres, dissabte nit i diumenge a partir del 2 de febrer. Per saber quin és el codi promocional, amb el qual et podràs beneficiar del descompte t’has de posar en contacte amb el Col·legi. Scaramouche és la nova comèdia musical de Dagoll Dagom protagonitzada per Toni Viñals, Ana San Martín, Ivan Labanda i Mireia Mambo. Una història d’aventures, amor i revolució, amb música d’Albert Guinovart i llibret de Joan Lluís Bozzo. Un gran musical ambientat en la revolució francesa. El protagonista és Scaramouche, un misteriós heroi que defensa el poble contra els abusos de l’aristocràcia de la França de 1789. Situat en plena Revolució Francesa, les aventures de Scaramouche ens mostren en un to de comèdia els anhels del poble per tal de construir una nova societat lliure, igualitària i democràtica. 18 actors, orquestra en viu i una espectacular escenografia són els elements essencials d’un espectacle que comptarà també amb esgrima, i que remet a l’imaginari del cinema de capa i espasa.   No deixis passar aquesta oportunitat que et brinda el Col·legi![:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies