Save the date: cicle de trobades del sector.

Josep Espín,

Save the date: cicle de trobades del sector.


  El proper dijous dia 26 de gener de 2017, el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques iniciarà un cicle de conferències que es duran a terme el 4rt dijous de cada mes. Aquest cicle pretén esdevenir un espai on es posin a debat temes rellevants pel sector del màrqueting, la comunicació i la creativitat. En un sector en constant evolució, l’intercanvi d’experiències i la creació de sinèrgies i col·laboracions entre professionals és una de les millors eines per anticipar-se al canvi i orientar-se a noves oportunitats de negoci o laborals. Així doncs, les trobades es focalitzaran  en temàtiques referents a les noves tendències del sector i que permetin generar debat i contingut a tot l’entorn de l’esdeveniment. Aquesta primera trobada neix sota el lema “EL MIRADOR INDISCRET. La Comunicació i el màrqueting del futur sense embuts”, on hi assistiran diverses personalitats i referents del sector de la comunicació i les relacions públiques. Per aquests motius, i per tal de que pogueu assistir a aquesta cita, reserva't el proper dijous 26 de gener de 2017 a les 8.30h.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies