Saps quina reputació Digital te la teva ....?

Saps quina reputació Digital te la teva ....?


El partner corporatiu del Col·legi, 202 Digital Reputation, ofereix gratuïtament l'oportunitat a tots els membres del Col·legi un estudi sobre la reputació digital de professionals i empreses.

La reputació digital és un aspecte clau dins d'una estratègia digital de marca. Aquesta és un reflex del prestigi o estima que una persona, marca o empresa té a Internet. Saps quina és la teva?

Tot i que la reputació no pot estar del tot controlada per les persones o les organitzacions, conèixer-la i treballar-la pot ser el punt diferencial del teu negoci. Per això és molt important avui dia comptar amb un Partner especialitzat en reputació digital per a minimitzar el risc de mal reputacional i maximitzar l'experiència de l'usuari.


Amb més de 10 anys d'experiència en el sector, 202 Digital Reputation, 202 Digital Reputation és una agència/consultoria especialitzada en l’anàlisi i gestió de la identitat i la reputació digital.

No deixis passar aquesta oportunitat i coneix quina visió té la comunitat digital de tu, la teva marca o el teu projecte, tant si l'estàs engegant o si ja està en funcionament.Demana més informació a: info@mktcom.cat

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies