Reunió Jurat IV Concurs Joves Creatius

Josep Espín,

Reunió Jurat IV Concurs Joves Creatius


El Jurat s’ha reunit per decidir les campanyes guanyadores d’entre les propostes que optaven al IV Concurs de Joves Creatius. L’acte de lliurament dels Premis se celebrarà el proper 18 de juny de 2015 a les 19 h. al Palau Robert i serà en aquest moment en el que es donaran a conèixer les peces guanyadores. Cal inscripció prèvia per mitjà del següent formulari. Sobre el Jurat: Els membres  que han format part del Jurat encarregat de valorar les propostes i determinar les campanyes guanyadores són:
  • Sra. Anna Alvarez, Coordinadora de projectes estratègics de l’Ajuntament de Barcelona.
  • Sra. Cristina Baulies, Cap de l’Oficina de Comunicació de l’Institut Català de les Dones.
  • Sra. Montse Blanco, Directora de Publicitat i Imatge Corporativa de Fundació Bancària La Caixa.
  • Sr. Joan Colom, Subdirector General  de Drogodependències de la Generalitat de Catalunya.
  • Sra. Aina Cortina, Directora Creativa - Copywriter en DEC BBDO.
  • Sr. Xavier Dedeu, Owner ROAD Publicidad i vocal del Col·legi.
  • Sra. Carme Figueras i Siñol, Consellera Consell de l’Audiovisual de Catalunya.
  • Sra. Àngels Guiteras, Presidenta Taula d’Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya.
  • Dra. Cristina Iniesta, Delegada de Salut Ajuntament de Barcelona.
  • Sra. Matilde Obradors, Professora Universitat Pompeu Fabra.
  • Sr. Isahac Oliver, Director Creatiu Executiu de & Rosàs.
  • Sr. Germán Ramon-Cortés, President Paradigma Barcelona.
  • Sra. Rosa Romà, Directora del Pla Global de Comunicació i vocal del Col·legi.
  • Sr. Richard Wakefield, Director Creatiu Publicitarios Implicados.
  • Sr. Xavier Franco, Secretari del Jurat.
Sobre el concurs de joves creatius: Aquesta IV edició compta amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona, l’Obra Social Fundació “la Caixa”, JC Decaux i Nouvolodesign. El concurs va adreçat als membres del Col·legi i a estudiants de Publicitat i Relacions Públiques d’Universitats catalanes que tenen entre 18 i 30 anys. Sota l’eslògan “Cànnabis, una mirada crítica”, la iniciativa pretén promoure la creativitat i el talent dels joves a partir de l’elaboració d’una campanya publicitària de sensibilització contra les drogues composta per una gràfica, una falca i un espot.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies