Relaxa't a Caldea

Josep Espín,

Relaxa't a Caldea


Caldea, el centre termal més gran del sud d'Europa inaugurat l’any 1994, està dissenyat per gaudir d'una experiència de benestar i d'evasió en aigües termals plena de contrastos. El seu edifici, d'arquitectura singular, se situa a la ciutat d'Escaldes-Engordany enmig d’un ambient urbà i alhora envoltat de les espectaculars muntanyes d'Andorra. Per als col·legiats, el centre termal disposa d'un seguit de descomptes exclusius:
  • 20% de descompte en dies feiners de dilluns a divendres sobre tots els serveis realitzats en el Centre Termolúdic Caldea i el Centre Wellness INÚU i adquirits a les seves recepcions (excepte restauració i botigues), als Col·legiats i Col·legis Membres de l'Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya.
  • 12% de descompte als caps de setmana i festius sobre tots els serveis realitzats en el Centre Termolúdic Caldea i el Centre Wellness INÚU i adquirits a les seves recepcions (excepte restauració i botigues), als Col·legiats i Col·legis Membres de l'Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya.
  • Oferta especial de llançament per l'Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya, amb descompte de producte i promoció en funció de la temporada.
Aquesta oferta serà vàlida per un beneficiari (posseïdor del document d'acreditació) més els seus acompanyants, fins a un màxim de 4 persones. Per poder beneficiar-se d'aquesta oferta, serà obligatori identificar-se com a titular de l'oferta de temporada al moment de realitzar una reserva i presentar el document acreditatiu al moment de la compra del servei a la recepció de Caldea i INÚU. Per a més informació o dubtes, contacta amb nosaltres a través del correu jespin@colpublirp.com o mitjançant el telèfon 93 451 30 69.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies