Reconeixements Premis Impacte 2020

Josep Espín,

Reconeixements Premis Impacte 2020


 

Hola Luz, Damm, Nandu Jubany i Jordi Herreruela, Premis Impacte 2020

  • Elisenda Bou, nova Membre d’Honor del Col·legi.
  • Pau Donés rep el reconeixement per la seva trajectòria a títol pòstum.

Barcelona, 26 de novembre de 2020. Els Premis Impacte, que lliura el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya als millors projectes, empreses i professionals del darrer any en aquest àmbit, han decidit atorgar, en la seva setena edició, els següents reconeixements:

RECONEIXEMENT A PROJECTES

Estrella Damm, reconeixement a projecte per la seva aposta continuada per crear un món més sostenible, mitjançant l’anunci “Compromís”, l’Acte III de la seva sèrie de pel·lícules “Mediterràniament”.

En aquest apartat, també van destacar com a finalistes, els projectes de #Yomequedo de Correos Market, i #Alertaroja de la indústria de la cultura.

RECONEIXEMENT A EMPRESES

Damm, reconeixement d’empresa per la seva aposta per un reposicionament a partir d’uns valors de posicionament de marca, mitjançant accions de compromís de responsabilitat social.

Hola Luz, reconeixement d’empresa per la proposta, a través d’una comunicació innovadora, de transformació i posicionament de marca apostant per l’ús sostenible dels recursos energètics.

Altres empreses destacades que van ser finalistes van ser el projecte de direcció creativa d’Oriol Villar, i Time Out per la seva capacitat de transformació a Time In durant el confinament.

RECONEIXEMENT A PROFESSIONALS

Nandu Jubany, reconeixement com a professional per la seva manera d’encarar la situació generada per la Covid-19, apostant por una comunicació directa i propera, així com participant en accions solidàries per ajudar a la investigació i combatre la pandèmia.

Jordi Herreruela, reconeixement com a professional per la seva aposta innovadora per transformar un projecte com el Festival Cruïlla en una versió XXS, adaptada amb èxit en plena pandèmia.

En aquesta secció, cal destacar altres professionals que van quedar finalistes com Miguel de Vicente, per impulsar l’ecosistema start-up i posar en marxa el projecte Tech Spirit durant la pandèmia, i Artur Martínez, cuiner que ha apostat per una comunicació original i desenfadada per compartir les seves receptes.

RECONEIXEMENT ESPECIAL

Pau Donés, reconeixement especial a títol pòstum per la seva trajectòria professional com a músic. Donés, amb experiència al món publicitari i de caràcter proper i creatiu, va ser un exemple d’actitud a la vida durant la seva malaltia.

MEMBRE D’HONOR

Elisenda Bou, membre d’honor del Col·legi, per la seva trajectòria vinculada al sector de la tecnologia i la intel·ligència artificial, havent aconseguit fundar amb èxit Vilynx, un projecte propi i d’èxit en el màrqueting i la comunicació a Catalunya.

SOBRE ELS PREMIS IMPACTE 2020

La setena edició dels Premis Impacte es produeix en un any atípic marcat per la pandèmia de la Covid-19. Per aquest motiu, aquest any els Premis Impacte, que reconeixen el millor màrqueting i comunicació de Catalunya, sota la direcció d’Enric Nel-lo, Director Creatiu Executiu a Full Circle Karma, s’han aliat amb el Sitges Next, Festival d’innovació en comunicació, que se celebra els 26 i 27 de novembre, amb l’objectiu d’impulsar el sector i fer força conjunta davant una situació molt excepcional.

El grup de professionals del Jurat que han valorat i decidit a qui s’atorguen aquests reconeixement està integrat per: Dani Campmany, director creatiu de Snoop; Marta Catasús, Media Strategy Planner a Brico Depot; Carles Cuní, cofundador del Grup Flaix; Marta Díez, Business Director & Executive Partner a BeAgency ; Víctor Gutiérrez de Tena, Head of Strategy & Innovation a Havas Media Group; Mercedes Piera, Consultora de relacions públiques i protocol a MP Public Relations Services; Mireia Pousa, Head of Media and Branded Content Strategy a Naturgy; i Gemma Sorigué, CEO a Deliberry.

Així mateix, el Comitè Organitzador dels Premis Impacte 2020 està format per Jordi Pi, Executive Producer of Digital Media a la CCMA; Raúl Gassol, fundador d’Areyoutalkingtome; i Carles Ortet, Fundador de Zoopa.

D’altra banda, la Junta de Govern del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya va decidir excepcionalment que, tenint en compte que moltes agències no han pogut presentar-se a certàmens del sector, i fins i tot, alguns d’ells han estat cancel·lats per la pandèmia, en aquesta edició dels Impacte no hi ha premis amb les categories habituals dels festivals, sinó reconeixements específics per, tot i la pandèmia, continuar impulsant el millor màrqueting i comunicació de Catalunya.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies