Programa Premis Impacte

Josep Espín,

Programa Premis Impacte


PREMIS IMPACTE 2021 Programa de conferències Dimarts, 26 d'octubre EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya  
Hora Títol Intervenen
09.20 09.30 Inauguració

Rosa Romà, degana del Col·legi

Miquel Campmany, director dels Premis Impacte 2021

09.30 09.55 Ponència Luis Marqués, Google Media Director
10.00 10.25 Taula de debat Tecnologia experiencial que ven Jordi Saez, CEO de Clear Channer Pere Pérez, CEP Visyon Jorge Luna, Lukhiar Modera: Jaim de Haro, director general d'IPMark
10.30 11.25 Taula de debat Els continguts com a eix central de les marques Oscar Iniesta, soci director senior LLYC Modera: Pablo de Porcioles, Godó
11.30 11.40 COFFEE BREAK
11.45 12.10 Taula de debat Víctor Gutiérrez, president APG Carles Ortet, CEO fundador Zoopa Eva Conesa, socia i directora creativa ejecutiva Twoelf Modera: Sergi Nebot, Control
12.15 12.40 Taula de debat Albert Puig, director de màrqueting Hotels Riu Xavier Berneda, CEO de Munich Marta Gil, director de màrqueting i digital BricoDepot Modera: David Centol, director de Comunicació 21
12.45 13.10 Ponència Posa el teu Dircom a dirigir el negoci de dades Genís Roca, especialista en processos de transformació empresarial, desenvolupament de negoci i cultura digital
13.15 13.40 Ponència-Entrevista Núria Serrano, directora de cine, excreativa
     [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies