NOU CURS: Frau publicitari en mitjans digitals

Josep Espín,

NOU CURS: Frau publicitari en mitjans digitals


FRAU PUBLICITARI EN MITJANS DIGITALS COM FER-LI FRONT!

TOTS ELS DETALLS Data:  dijous, 3 d'octubre de 2019  Hora: de 14 a 16 h Lloc: Crec Coworking (Gran Via Corts Catalanes, 672)  Places limitades: 40, per ordre d'inscripció.  Preus: Membres (Col·legiats i afiliats): 20 € - No membres: 50 € Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la Degana del Col·legi com a reconeixement als continguts adquirits.

El frau publicitari en entorns digitals és una de les principals preocupacions del sector de la comunicació i el màrqueting, ja que significa pèrdues enormes per a la indústria publicitària. Els professionals són molt conscients del problema i busquen solucions. Els anunciants necessiten estar segurs d'on pararan les seves inversions i si el trànsit és humà o no. Què es pot fer? Què està fent el sector per a solucionar-lo? Amb aquest curs coneixeràs els detalls d'aquest problema de la mà d'un dels millors professionals experts en màrqueting digital, David Lahoz, Lead Product Strategist en Tappx DIRIGIT A Professionals d'agències digitals, agències de mitjans, departaments de màrqueting i/o publicitat d’anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis tecnològics, start-ups, consultors, freelancers,  joves professionals… CONTINGUT DEL CURS  1. La realitat del frau publicitari digital. 2. Quines tipologies de frau existeixen? 3. Quines solucions hi ha per combatre el frau? 4. Pla d’acció per mantenir els nivells de frau controlats. PROFESSOR David Lahoz Martín, Lead Product Strategist a Tappx, plataforma programàtica per mòbil  & OTT/CTV. Té la seva pròpia consultoria on ajuda a les marques i mitjans en la definició de les seves estratègies de publicitat a mitjans, implementació tàctica de les campanyes i la mesura de l’èxit de les inversions. Amb més de 23 anys d’experiència al sector, anteriorment va ser Chief Client Officer a Carat España, Digital Media Director a ZenithOptimedia entre altres agències.

És professor a The Valley Digital Business School i Foxize School.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies