Neix #FemSector

Josep Espín,

Neix #FemSector


Neix #FemSector, l’acord de col·laboració entre El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i l’Associació Empresarial de Publicitat
  • Ambdues institucions crearan una comissió de treball per fer seguiment dels projectes i iniciatives que impulsin de manera conjunta.
  • S’oferiran avantatges compartits per als membres de les entitats.
  Barcelona, 18 de gener de 2022.- El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i l’Associació Empresarial de Publicitat han signat avui dimarts un conveni de col·laboració amb l’objectiu principal d’impulsar el sector del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques. Sota el nom #FemSector, ambdues institucions treballaran conjuntament en aquells projectes i iniciatives que acordin i que considerin importants per al desenvolupament del sector. El seguiment d’aquesta col·laboració es farà mitjançant la creació d’una Comissió mixta, amb representants de les dues Juntes de Govern, que s’encarregarà de coordinar i decidir sobre els projectes a treballar. Entre els objectius plantejats destaquen l’enfortiment i la recuperació del pes d’aquest sector com a referent a nivell internacional, gràcies a la potenciació d’aspectes com la formació i digitalització de professionals i empreses, l’organització d’esdeveniments per fomentar el networking i les oportunitats de negoci, l’estandardització dels concursos publicitaris, o la regulació de les bones pràctiques sectorials, entre d’altres. Addicionalment, tant el Col·legi com l’Associació valoraran oferir avantatges compartits per als membres d’ambdues institucions, incrementant d’aquesta manera els serveis que ofereixen als seus membres. En paraules de Rosa Romà, degana del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, “La col·laboració sempre és una bona notícia. Aquesta d’avui ho és per al nostre sector perquè permetrà impulsar projectes rellevants per al màrqueting i la comunicació a Catalunya en benefici de professionals i empreses, i de l’economia del país”. Segons Álvaro Montoliu, president de l’Associació de Publicitat de Catalunya, “#FemSector és sinònim de la unitat del sector, que era una de les prioritats de la nostra Junta Directiva:  a partir d’avui les dues institucions més representatives treballaran de la mà per recuperar el lloc prominent que Catalunya té en el nostre sector a nivell estatal. Representem l’1% del PIB de Catalunya”.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies