Neix El Hub del Màrqueting i la Comunicació

Josep Espín,

Neix El Hub del Màrqueting i la Comunicació




infopreuscondicions

Fita històrica pel Màrqueting i la Comunicació a Catalunya: neix el HUB del sector

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Aticco posen en marxa un espai com a referent d’activitat, representació institucional i motor d’acceleració del sector

El HUB compta amb el suport institucional de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona

Barcelona, 18 de febrer de 2021. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Aticco han posat en marxa el HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, un ambiciós projecte que neix amb l’objectiu de convertir-se en un important  motor d’acceleració i punt de referència per aquest sector.El HUB serà un projecte aglutinador de networking, d’activitat, col·laboratiu i de coworking, que pretén reunir l’ecosistema del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques en un sol espai. El HUB estarà obert a agències de màrqueting digital, agències de publicitat, agències de comunicació, agències de relacions públiques, agències de mitjans, marques, mitjans de comunicació, startups, proveïdors de tecnologia, productores, estudis de disseny, col·lectius empresarials i de professionals del sector, administració pública i qualsevol actor que tingui activitat en aquest sector.El HUB  s’ubicarà a l’edifici que Aticco té al carrer Pallars, en el 22@, barri de la creativitat i la innovació. Un espai de més de 6.000 m2 amb capacitat per més de 600 persones. L’edifici ja està actiu i està preparat per a l’activitat amb tota mena de facilitats: llocs de treball fixes i flexibles, despatxos privats, sales de reunions i formacions, sala d’actes en format amfiteatre per a presentacions i workshops, sales de gravacions, terrassa exterior de 300 m2, zona d’entreteniment, espai menjador, zones de descans i gimnàs.El HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya començarà a funcionar el març. Oferirà importants descomptes durant 6 mesos per a tots els professionals i empreses que vulguin formar part d’aquest ecosistema. Després d’aquest període de llançament, s’oferiran descomptes especials per als membres del Col·legi.En paraules de la degana del Col·legi, Rosa Romà “El naixement del HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya és una fita històrica i necessària perquè aquest sector assoleixi objectius col·lectius, mostri  la seva capacitat, i torni a ser una referència internacional de talent, creativitat i negoci digital.”Segons el conseller delegat d’Aticco, Gabriel Espín “la creació del HUB de Màrqueting i Comunicació dins de l’ecosistema innovador d’Aticco impulsarà al sector i potenciarà les connexions i les oportunitats als professionals que hi formin part.”Quino Fernández, CEO d’AticcoLab creu que “aquest Hub representa una oportunitat més per llançar iniciatives de suport a l’emprenedoria i la innovació en el sector del màrqueting i la comunicació”.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies