Neix El Hub del Màrqueting i la Comunicació

Josep Espín,

Neix El Hub del Màrqueting i la Comunicació




infopreuscondicions

Fita històrica pel Màrqueting i la Comunicació a Catalunya: neix el HUB del sector

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Aticco posen en marxa un espai com a referent d’activitat, representació institucional i motor d’acceleració del sector

El HUB compta amb el suport institucional de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona

Barcelona, 18 de febrer de 2021. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Aticco han posat en marxa el HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, un ambiciós projecte que neix amb l’objectiu de convertir-se en un important  motor d’acceleració i punt de referència per aquest sector.El HUB serà un projecte aglutinador de networking, d’activitat, col·laboratiu i de coworking, que pretén reunir l’ecosistema del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques en un sol espai. El HUB estarà obert a agències de màrqueting digital, agències de publicitat, agències de comunicació, agències de relacions públiques, agències de mitjans, marques, mitjans de comunicació, startups, proveïdors de tecnologia, productores, estudis de disseny, col·lectius empresarials i de professionals del sector, administració pública i qualsevol actor que tingui activitat en aquest sector.El HUB  s’ubicarà a l’edifici que Aticco té al carrer Pallars, en el 22@, barri de la creativitat i la innovació. Un espai de més de 6.000 m2 amb capacitat per més de 600 persones. L’edifici ja està actiu i està preparat per a l’activitat amb tota mena de facilitats: llocs de treball fixes i flexibles, despatxos privats, sales de reunions i formacions, sala d’actes en format amfiteatre per a presentacions i workshops, sales de gravacions, terrassa exterior de 300 m2, zona d’entreteniment, espai menjador, zones de descans i gimnàs.El HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya començarà a funcionar el març. Oferirà importants descomptes durant 6 mesos per a tots els professionals i empreses que vulguin formar part d’aquest ecosistema. Després d’aquest període de llançament, s’oferiran descomptes especials per als membres del Col·legi.En paraules de la degana del Col·legi, Rosa Romà “El naixement del HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya és una fita històrica i necessària perquè aquest sector assoleixi objectius col·lectius, mostri  la seva capacitat, i torni a ser una referència internacional de talent, creativitat i negoci digital.”Segons el conseller delegat d’Aticco, Gabriel Espín “la creació del HUB de Màrqueting i Comunicació dins de l’ecosistema innovador d’Aticco impulsarà al sector i potenciarà les connexions i les oportunitats als professionals que hi formin part.”Quino Fernández, CEO d’AticcoLab creu que “aquest Hub representa una oportunitat més per llançar iniciatives de suport a l’emprenedoria i la innovació en el sector del màrqueting i la comunicació”.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies