#9 Platform Revolution! 25-01

Josep Espín,

#9 Platform Revolution! 25-01


EL MIRADOR INDISCRET La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #9. Platform revolution! Les plataformes com a motor d'innovació digital Dijous, 25 de gener de 2018 a les 09.00 h  Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Fes la teva inscripció aquí Google, AirBnb, Uber, Wallapop, … El fenòmen de les plataformes ha vingut per quedar-se, i està ocupant cada cop més una posició preferent en tots els sectors de l’economia. Tenen unes regles de joc i de comunicació especifiques i cal conèixer-les per poder desenvolupar el mix guanyador. En aquesta propera sessió de #ElMirador podrem comptar amb la visió de tres experts en el disseny i comunicació de plataformes per compartir el seu coneixement i poder adaptar-nos i desenvolupar accions innovadores entorn a aquest nou model. Per tot això comptarem amb Xavier Dedeu, vocal Junta de Govern del Col·legi i CEO de l'agència ROAD Publicitat, com a moderador de la sessió; Xavier Fisa, cap d’Estratègia de LaviniaNext i amb Victor Roca, cap de màrqueting a Deliberry. Xavier Fisa @xfisa És el Cap d’Estratègia de LaviniaNext (Grup Lavinia), agència que ofereix idees, solucions de comunicació, tecnologia i continguts per impulsar marques, negocis i relacions. Va ser durant 6 anys Director de  Màrqueting i nous negocis a Lavinia Interactiva. Anteriorment ha treballat com a director de comptes digitals a G2 de Grey durant 7 anys i com a director de comptes a TBWA/WORLDWIDE. Xavier és llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques  per la Universitat Ramon Llull, va fer un grau en Brand management a ESADE i diverses formacions sobre disseny de plataformes i design thinking, entre d’altres. Víctor Roca @victor_roca 1516292220554 És el Director de Màrqueting a Deliberry. Victor compta amb 7 anys d'experiència professional en FMCG, principalment en eCommerce, desenvolupament de negocis i funcions de gestió de marca en les principals companyies multinacionals com Unilever i GB Foods. Apassionat pel digital. Després de liderar el desenvolupament del canal d'eCommerce a Unilever España, actualment és responsable d'administrar diversos models d'eCommerce nous a diferents països europeus. Victor és Executive MBA per IESE i Bachelor in Business Administration per l'IQS.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies