MamaShopper de Deliberry: Premi Impacte Innovació

Josep Espín,

MamaShopper de Deliberry: Premi Impacte Innovació


#Mamashopper de Deliberry, Premi Impacte Innovació Vídeo de los finalistas de los Premis Impacte 2017 de la categoría innovación. MamaShopper de Deliberry ganó en la categoría de innovación gracias a su desarrollo de un concepto creativo alrededor de un nombre para permitir hacerlo fácil, memorable y atractivo. El concepto #mamashopper es un servicio creado por la empresa catalana Deliberry, una página web para comprar alimentos en supermercados y comercios locales conocidos por todo el mundo y recibirlos en casa en 1 hora o cuando se quiera. Las #mamashoppers son mujeres expertas a hacer buenas compras y con experiencia, que van a las tiendas a comprar el que el cliente quiere y seleccionan cuidadosamente todos los productos para que los clientes siempre los reciban de la mejor calidad. El grupo de #mamashoppers ha sido seleccionado a través de un acuerdo con diferentes entidades de reinserción laboral como Feina amb Cor de Càritas, Cruz Roja, etc., que permite dar ocupación a mujeres de más de 45 años, un colectivo con dificultades para poder acceder al mercado laboral. Así pues, es un ejemplo de como los profesionales expertos en marketing, comunicación y publicidad, tienen mucho a aportar al sector digital y de las start-ups. BeAgency ha sido la encargada de construir y comunicar la marca #mamashopper con Deliberry. Los otros dos finalistas fueron:
  • Tviso: gracias a su innovadora propuesta tecnológica de un servicio de comparativa y personalización de las ofertas de varios canales de streaming. Detrás de las acciones comunicativas de Tviso encontramos un conjunto de profesionales del marketing y la comunicación.
  • Vilynx: fueron seleccionados debido en su innovadora tecnología para indexar y etiquetar vídeos que ayuda a incrementar el engagement y el clic-through. Vilynx cuenta con su propio departamento de comunicación para elaborar y ejecutar la estrategia comunicativa.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies