Lliurament dels Premis Impacte 2019

Josep Espín,

Lliurament dels Premis Impacte 2019


La campanya “Be The Meister” protagonitzada per joves estrelles de la música urbana guanya el Gran Premi Impacte de la Publicitat 

La campanya de l’agència Proximity Barcelona per a la marca Jägermeister remescla dos videoclips en una història de superació personal adreçada a la Generació Z. 

Els màxims guardons de la publicitat catalana també premien campanyes d'empoderament de la dona, contra la contaminació del mar i per promoure la donació d’òrgans

Vídeo-Resum Premis Impacte 2019

 Barcelona, 16 de juliol de 2019. Aquest dimarts a la tarda s’ha celebrat al Museu del Disseny de Barcelona la sisena edició dels Premis Impacte, el màxim reconeixement que atorga el sector de la comunicació, la publicitat, les relacions públiques i el màrqueting a Catalunya. La Degana del Col·legi de Publicitaris i RP de Catalunya Rosa Romà ha valorat el moment de repte que viu el sector al nostre país: “Tenim un horitzó d’esperança per la Comunicació Publicitària a Catalunya, un país pioner i capdavanter en la matèria. Hem estat, som i serem un país de bon branding, de publicitat i d’innovació. Els Premis Impacte 2019 en són el millor notari que ho certifica” Principals premis El Gran Premi Impacte, màxim guardó a les accions de comunicació publicitària, se l’ha endut la campanya Be the Meister, de l’agència Proximity Barcelona, per a l’anunciant Jägermeister. En un videoclip signat per la productora CANADA es remesclen dos temes de les joves estrelles de la música urbana Rels B i Deva. Les històries de superació personal dels dos artistes tenen al punt de mira una generació jove que vol marcar les seves pròpies regles. D’entre les diverses categories premiades (veure palmarès complet més avall) destaquen les campanyes amb impacte social com la de la campanya I AM WHAT I AM, de l’agència McCann per a Violeta by Mango, (Premi Impacte Comercial), que empodera dones que desafien els cànons de bellesa tradicional o la iniciativa The Good Print Test de VCCP per a Worten, (Premi Impacte Innovació) una campanya que ha desenvolupat un software perquè el paper que surt automàticament en configurar una impresora sigui la història d’una persona en espera un transplantament i formulari d’inscripció pel banc de donants. Un altre exemple de premiat amb impacte social és la campanya Peixos de plàstic de l’agència Piece of Cake, (premi Impacte a Xarxes Socials) que transmet l’esfereïdor missatge que, si no hi posem remei, l’any 2050 al mar hi haurà més plàstic que peixos. En l’apartat de Mobile s’ha guardonat la creació d’un Escape Room per l’agència Double You que es jugava a través del perfil d’Instagram de Kit Kat. També destaca el lliurament del Premi d’Honor, que el Col·legi atorga cada any a persones o empreses que hagin significat un punt d'inflexió en el sector de la comunicació o el màrqueting. Els guardonats en aquesta edició han estat els fundadors de Mediapro Jaume Roures i Tatxo Benet, per considerar-se “exemple d’emprenedoria, lideratge, compromís, atreviment i internacionalització" coincidint amb el 25è aniversari de la productora, segons ha remarcat Rosa Romà. Debat inaugural: La transformació de la comunicació i el màrqueting La cerimònia dels Premis Impacte s’ha iniciat amb un debat sobre la transformació constant als sectors de la comunicació, publicitat, relacions públiques i el màrqueting. La sessió, conduïda per Xantal Llavina, directora i presentadora de Revolució 4.0 (TV3) i Revolució 4.0 (Catalunya Ràdio), ha comptat amb la participació d’Ignasi Giró, director creatiu a Empatree, Honest&Smile i Miquel Lladó, professor de Direcció Estratègica i Assessor d'Alta Direcció. Festa d’Estiu 2019 Després de la cerimònia ha tingut lloc l’esperada Festa d’Estiu, principal punt de trobada entre professionals, agències i institucions que s’ha convertit en la cita anual de referència del sector. PALMARÈS DELS PREMIS IMPACTE 2019 PREMI IMPACTE INNOVACIÓ OR:  The Good Print Test Client: Worten Agència: VCCP PLATA:  Protege lo que nos hace humanos Client: Museu Nacional Thyssen-Bornesmisza Agència: Double You   PREMI IMPACTE SOCIAL OR:  Peixos de plàstic Client: CREA – GRUP AGBAR- SUEZ Agència: Piece of Cake PLATA: Cap Cartró al carrer Client: Arrels Fundació Agència: La Buena BRONZE: El mejor anuncio del mundo Client: Fundació Josep Carreras Agència: Brave   PREMI IMPACTE COMERCIAL OR: I AM WHAT I AM Client: Violeta by Mango Agència McCann PLATA: Y tú ¿eres gourmet? Client: Lay’s Agència: & Rosàs BRONZE: Opina Client: FreeDamm Agència: The Cyranos   PREMI IMPACTE XARXES SOCIALS OR: Peixos de plàstic Client: CREA – GRUP AGBAR- SUEZ Agència Piece of Cake PLATA: Escape Library Client: KIT KAT Nestlé Agència: Double You BRONZE: #Sangfluencer Client: Banc de Sang. Agència: campanya pròpia   PREMI IMPACTE CRAFT OR: Level 7 Client: HONDA Agència: SNOOP PLATA: Space Beer Client: Moritz Agència: SNOOP BRONZE: La banda sonora del Pirineu Client: Aigua de Ribes Agència: La Buena   PREMI IMPACTE BRANDED CONTENT OR: Be the Meister Client: Jaggermeister Agència: Proximity Barcelona PLATA: La banda sonora del Pirineu Client: Aigua de Ribes Agència: La Buena BRONZE: Àlex i Júlia Client: DAMM. Agència: Oriol Villar BRONZE: Amaxofobia Client: SKODA Agència: Proximity Barcelona   PREMI IMPACTE ESTRATÈGIA DE COMUNICACIÓ OR: La banda sonora del Pirineu Client: Aigua de Ribes Agència: La Buena PLATA: Vota a Helton Client: Fundación Khanimambo Agència: Evil Love BRONZE: Peixos de plàstic Client: CREA – GRUP AGBAR- SUEZ Agència: Piece of Cake   PREMI IMPACTE MOBILE OR: Escape Library Client: KIT KAT Nestlé Agència: Double You BRONZE: Tolerància zero Client: FGC Agència: El Merkat   JURAT DELS PREMIS IMPACTE 2019 Eva Conesa, directora creativa de Twoelf – Presidenta del Jurat; Montse Blanco, directora de publicitat i imatge corporativa de la Fundació Bancària La Caixa Miquel Campmany, responsable de Comunicació a consumidor de Nestlé Marta Coll, directora general d’Havas Media Barcelona Raúl Gassol, soci director d’Areyoutalkingtome Marc Lite, soci fundador i director d’estratègia @weareFirma Marcos Luengo, fundador i CEO d’ADman Media Helena Marzo, directora creativa independent Carles Ortet, soci  fundador i director creatiu de Zoopa Elisabeth Sabaté, directora creativa i partner de BeAgency Mónica Sáez, directora comercial divisió farmàcia d’Ediciones Mayo Cristina Salvador, sòcia directora de Both Roser Tiana, fundadora i presidenta d’Interprofit Jordi Vilagut, fundador de Think Jazz.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies