La Torradora: Els professionals del màrqueting i la comunicació veuen el 2023 i 2024 amb optimisme

Albert Rodriguez,

La Torradora: Els professionals del màrqueting i la comunicació veuen el 2023 i 2024 amb optimisme


Dimarts, 10 d'octubre el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organitzat una nova sessió de la Torradora, esmorzars de debat amb experts que exploren les tendències i els temes més actuals del nostre sector.

En la sessió han participat: Joan-Marc Garcia (Territory Group); Josep Tribó (Ilumin); Micky Ribera (Multiplica); Berta Fola (Carpe Diem); Eduard Amiel (Dentsu); Xavier Folguera (Advertis) i Victor Puig (Adsmurai). Tot moderat per Daniel Condeminas col·laborador de la publicació Comunicacio21.

Tots ells han coincidit que aquest 2023 ha sigut un any on el mercat s’ha estabilitzat. Tot i això, afirmen que el 4t trimestre ha començat amb una tendència positiva. Veuen el futur amb un optimisme moderat i en part gràcies a les noves tecnologies i les identifiquen com a oportunitats. El DOOH, la TV connectada i la compra programàtica destaquen com a palanques d'acceleració.

Per altra banda, també s'han destacat aspectes com en el paper de la creativitat, cada vegada més demandada per les marques, quelcom que genera alguns dubtes amb la irrupció de la IA. Així mateix, s’ha destacat el paper del màrqueting d’influencers, on l’utilització dels micro i nano creadors de continguts cada vegada és major per part de les marques. Addicionalment, tot i el creixement i les bones perspectives, es resalta que el mercat és complexe tenint en compte la seva fragmentació i els models d’atribució. Finalment, s’ha destacat com a factor clau la importancia de la medició dels resultats de les campanyes.

Els participants vaticinen un final d’any positiu i un 2024 amb bones perspectives de creixement.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies