Premi Impacte Comercial

Josep Espín,

Premi Impacte Comercial


La Ruta de l'Atzar, la campanya de l'Agència Catalana de Turisme realitzada por Chârles BCN, guanya el Premi Impacte Comercial 2018

Vídeo dels finalistes dels Premis Impacte 2018 de la categoria comercial.

L' Agència Catalana de Turisme va guanyar en la categoria comercial gràcies al seu espot La Ruta de l'Atzar, una història que ens anima a gaudir de tots els paratges i llocs que ens ofereix Catalunya. La campanya es va presentar per televisió en Tv3 després de les campanadas que donaven l'entrada al 2018, i just després, es va emetre també per plataformes d'Internet i es va convertir en pocs dies en una campanya viral a Catalunya.

El vídeo ens mostra la història de dues noies que recullen a l'estació de tren la llibreta que cau a Steve, un músic de carrer que anteriorment han vist actuar a l'Hospital de Sant Pau de Barcelona. Interessades, decideixen obrir-la i recórrer els passos del mateix Steve, tot visitant, Montserrat, el Vendrell, fins a arribar a Girona, passant pels Pirineus i Lleida. A Girona, guiades per una particular versió de la cançó Qualsevol nit pot sortir el sol de JaumeSisa, aconsegueixen de nou reunir-se amb el músic, que molt agraït inclou una instantània amb elles a la llibreta.

Amb aquesta campanya entusiasta, optimista i plena de colors, l'Agència Catalana de Turisme ha estat capaç de transmetre l'encant i l'energia dels paisatges catalans a tots els públics. Tant és així, que ha estat premiada amb elDiamondAward del City Gate Festival de Berlin, premis que se celebren dins del marc de la ITB, la fira de turística internacional de referència.

Així doncs, aquesta campanya de storytelling és un exemple de com els professionals experts en màrqueting, comunicació i publicitat, tenen encara moltes històries interessants a aportar.

ChârlesBCN ha estat l'encarregada d'idear i gravar aquesta campanya que tanta repercussió ha tingut per les xarxes socials.

Els altres finalistes són:

  • Seat i el seu canvi estratègic cap a Barcelona: La marca ha anunciat la creació de la nova SEU de Seat al cor de la Ciutat, que esdevindrà un espai de referència en la vida pública de la ciutat. A més, ha arribat a un acord amb l'Ajuntament de Barcelona per a la creació del Seat Metropolis Lab Barcelona, un centre de recerca que investigarà solucions per aconseguir una mobilitat més sostenible a la ciutat.
  • Audi, El Hombre Invisible: Aquest espot realitzat per l'agència DDB conta la història de l'Home Invisible, i de com aquest es troba amb problemes, doncs gràcies al nou Audi capaç de conduir sol, no necessiten les seves virtuts d'home invisible. L'espot ha cultivat boníssimes crítiques, i ha estat l'espot principal del Festival de Cinema de Sant Sebastián
  [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies