La publicitat institucional, amb Víctor Curto

Josep Espín,

La publicitat institucional, amb Víctor Curto


Xerrada Networking-Sagardi  Claus per una publicitat institucional d'èxit, a càrrec de Víctor Curto Dimarts, 28 de juny, de 19 a 21 h a Sagardi (Muntaner, 70-72)

Places limitades. Inscripció gratuïta a enllaç.

La publicitat institucional, entesa com la pròpia de les administracions públiques, està considerada, en el seu conjunt, com el primer anunciant en els països del primer món.

Malgrat aquesta importància, és una tipologia de publicitat poc estudiada, sobretot si tenim en compte que planteja una sèrie de característiques i condicionants específics. Com opera? Què la fa diferent? Com fer-la millor?

El proper dimarts 28 de juny de 2016, Victor Curto, Vicedegà del Col·legi, professor de la Facultat de Comunicació Blanquerna i soci i director creatiu executiu de WON-Quinteam, impartirà una xerrada on ens introduirà en el món de la publicitat de les administracions públiques, amb la finalitat d'una millor comprensió i pràctica.

Sobre Víctor Curto #COL 766. Perfil Linkedin

Doctor en Comunicació per la URL (la seva tesi doctoral analitza la Publicitat Institucional), llicenciat en Ciències de la Informació (Publicitat i Relacions Públiques) per la UAB.

Vicedegà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya. Membre de la Comissió Assessora sobre la Publicitat Institucional (CAPI). Des de 1996, professor de grau i postgrau a la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna (URL). Soci i director creatiu executiu a WON-Quinteam. Començà la seva activitat professional l’any 1984, a JWT. Ha estat director creatiu a Lintas, Tiempo/BBDO, Dec/BBDO, Orbital/BBDO, Mark/BBDO (Praga), Innuo, Zink, Compact Drive.

Al finalitzar l'acte, prendrem una copa de vi per gentilesa de SAGARDI.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies