La publicitat institucional, amb Víctor Curto

Josep Espín,

La publicitat institucional, amb Víctor Curto


Xerrada Networking-Sagardi  Claus per una publicitat institucional d'èxit, a càrrec de Víctor Curto Dimarts, 28 de juny, de 19 a 21 h a Sagardi (Muntaner, 70-72)

Places limitades. Inscripció gratuïta a enllaç.

La publicitat institucional, entesa com la pròpia de les administracions públiques, està considerada, en el seu conjunt, com el primer anunciant en els països del primer món.

Malgrat aquesta importància, és una tipologia de publicitat poc estudiada, sobretot si tenim en compte que planteja una sèrie de característiques i condicionants específics. Com opera? Què la fa diferent? Com fer-la millor?

El proper dimarts 28 de juny de 2016, Victor Curto, Vicedegà del Col·legi, professor de la Facultat de Comunicació Blanquerna i soci i director creatiu executiu de WON-Quinteam, impartirà una xerrada on ens introduirà en el món de la publicitat de les administracions públiques, amb la finalitat d'una millor comprensió i pràctica.

Sobre Víctor Curto #COL 766. Perfil Linkedin

Doctor en Comunicació per la URL (la seva tesi doctoral analitza la Publicitat Institucional), llicenciat en Ciències de la Informació (Publicitat i Relacions Públiques) per la UAB.

Vicedegà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya. Membre de la Comissió Assessora sobre la Publicitat Institucional (CAPI). Des de 1996, professor de grau i postgrau a la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna (URL). Soci i director creatiu executiu a WON-Quinteam. Començà la seva activitat professional l’any 1984, a JWT. Ha estat director creatiu a Lintas, Tiempo/BBDO, Dec/BBDO, Orbital/BBDO, Mark/BBDO (Praga), Innuo, Zink, Compact Drive.

Al finalitzar l'acte, prendrem una copa de vi per gentilesa de SAGARDI.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies