Entres?

Josep Espín,

Entres?


ENTRA a l’intercanvi d’experiències, a la creació de sinèrgies, a l’evolució de la professió, a les noves tendències del sector. TROBARÀS  Participació, formant part activa dels professionals del nostre sector. Formació, per estar al dia de les noves tendències i de l’actualitat. Networking, per afavorir i potenciar el contacte entre col·legues de professió. Borsa de treball, per trobar noves oportunitats. Registre de campanyes, per protegir la teva creativitat i know-how. Relacions institucionals per ampliar els beneficis sumant-te als d’altres entitats públiques i privades. Condicions especials, per estalviar en serveis personals i professionals. Coneixement, a través de la biblioteca especialitzada disponible al HUB Centre de Disseny. La porta a l’avantguarda de la comunicació i dels seus professionals està oberta. ENTRES?   Què em COSTA entrar? -DEPÈN- 
  • Si ets graduat o professional, 46,98 euros al trimestre.
  • Si t’acabes de graduar en publicitat i relacions públiques, o en d’altres graus, màsters i doctorats en comunicació i afins, tens la quota gratuïta el primer any i reducció de quota del 50% durant els dos anys següents.
  • Si ets estudiant del grau en publicitat i relacions públiques, o d'altres graus, màsters i doctorats en comunicació i afins, tens la quota gratuïta fins a la finalització dels estudis.
  • Si estàs a l’atur, no pagues.
  Què haig de fer? Emplenar la sol·licitud (Descarregar document) Presentar una fotocòpia del DNI Adjuntar una fotocòpia de la titulació, o en cas de que no comptis d’ella, una còpia del teu currículum professional.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies