La nova forma d'entendre el Retail del futur

Josep Espín,

La nova forma d'entendre el Retail del futur


Els fundadors de BCN Retail School han desenvolupat un projecte on resetegen el sector del Retail per aconseguir assolir l'objectiu de crear-ne un totalment nou, que reconegui el canvi diari del sector.

Només a través d'un reset total del sector podrem aconseguir arribar a l'objectiu de crear un retail totalment nou, que reconegui el canvi diari del sector, que sigui capaç d'adequar-se a ell en temps real i que assumeixi que només a través d'un replantejament constant d'innovació podem oferir al mercat una oferta adequada a les seves exigències a través de la formació de professionals i empresaris.

Per a això, BCN Retail School es planteja com un centre de disrupció, un espai on l'alumne creï el seu propi camí, guiat per un trainner especialitzat que comparteixi aquesta filosofia de formar professionals disposats a córrer riscos.

Pots conèixer el seu projecte en una jornada de xerrades gratuïtes que s'impartiran al gener:

  • Dilluns 28, ens ensenyaran el branding in retail, una classe impartida per Xavi Sellés.
  • Dimarts 29, Ignasi Pérez ens parlarà sobre la metodologia B.I.M (Building Information Modeling).
  • L'últim dia de la jornada es durà a terme el dimecres 30 on Maria Callís ens explicarà les estratègies que s'han de dur a terme en retail.

Aquestes xerrades estan ubicades a l'espai Aparcament Art Barcelona (C / Villarroel, 144, passatge interior - Barcelona). Pots reservar la teva plaça en hola@bcnretailschool.com.

Sens dubte, una proposta d'allò més interessant per expandir els nostres coneixements en l'àrea del retail i la forma en què està evolucionant per adaptar-nos a les noves exigències dels consumidors.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies