La Mirada Indiscreta "Tendències en Màrqueting i Comunicació pel 2020"

Josep Espín,

La Mirada Indiscreta "Tendències en Màrqueting i Comunicació pel 2020"


26a sessió del Mirador Indiscret Tendències en Màrqueting i Comunicació pel 2020 Dijous, 30 de gener de 2020. Consulta 10 principals conclusions (en edició) Vídeo resum Les imatges La primera edició del Mirador Indiscret de l'any s'ha enfocat en donar a conèixer i compartir quines són les tendències tecnològiques i digitals que caldrà tenir presents aquest 2020 a l'hora de desenvolupar les nostres estratègies de màrqueting i comunicació. Amb una perspectiva tant sociològica com empresarial i global, hem establert les innovacions del sector i els nous comportaments socials adoptats pels consumidors. La sessió ha estat moderada pel vicedegà del Col·legi, Àlex Marquina i hem comptat amb les ponències d'Ana Reventós, responsable de l'àrea de Business Sociology i Canvis de Comportament de Consum a Labrand, Òscar Peña, màxim responsable d'Innovació, Estratègia i Transformació Digital a Grey Spain i Mònica Alonso, sòcia i CEO de l'Institute Of Next, d'Infonomia. Tots tres ponents han oferit una visió optimista i innovadora d'allò que aquesta dècada aportarà al sector i de quina manera hauríem de, com a professionals o bé usuaris, adaptar-nos als canvis i aplicar-los a les nostres estratègies. La primera a realitzar la seva ponència ha estat Ana Reventós, de Labrand, qui ens ha oferit una visió sociològica de com aquests canvis en el comportament dels consumidors afectaran la forma d'actuar de les empreses, i quines són les línies d'actuació que s'hauran de tenir en compte per poder adaptar-nos a aquests i les seves necessitats. Óscar Peña, de Grey Spain, ha centrat la seva ponència en una perspectiva més tecnològica i futurista del canvi. Tenint en compte la velocitat amb què la tecnologia avança, no ens hem de quedar enrere i tenir-li por, és més, les empreses cada cop més inclouen a la seva plantilla perfils futuristes que apostin pel futur i el que aquest ens depara. Per acabar la sessió, Mònica Alonso d'Infonomia, ha establert els reptes a què ens enfrontem. La velocitat immediata crearà la necessitat d'adaptació per part nostra així com la migració cap a nous models de negoci i de gestió desconeguts que tinguin en compte tots els canvis que conceptes com la Iot, l'IA o el 5G aportaran a la societat. Per acabar la sessió, els assistents han pogut compartir dubtes, comentaris i inquietuds sobre el què aquests canvis suposaran i de quina forma nosaltres podem formar-ne part i no quedar-nos enrere.  [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies