La mirada indiscreta al retail

Josep Espín,

La mirada indiscreta al retail


23a sessió del Mirador Indiscret El Retail com a mitjà de comunicació Dijous, 26 de setembre de 2019 Consulta 10 principals conclusions Vídeo resum Les imatges Ha tingut lloc una nova edició del Mirador, amb el focus posat en la importància del retail i de l'espai físic de venta com a destinació final d'una campanya de publicitat. En aquesta ocasió, el moderador Marc Cortés, Director General de RocaSalvatella, ha estat l'encarregat d'introduir la jornada i ha presentat a cadascun dels ponents: Lisardo Mendo, director Creatiu a Odos Visual Merchandising, José Botelho, director del departament d'imatge de Desigual i Laura Miñana, account director a Carat Barcelona. Els tres ponents tenien com a objectiu explicar els beneficis d'utilitzar el retail com a complement per a realitzar una bona estratègia de comunicació, cadascun des de la seva visió. La primera intervenció ha estat a càrrec de Lisardo Mendo, qui ha explicat que el més important d'un aparador no és que sigui un espai maco estèticament,  sino que sàpiga comunicar i transmetre al client. Lisardo ha diferenciat dos tipus de retail, el instore (tot allò dins la botiga on domina l'ordre i la creativitat) i l'outstore (referint-se a tot allò exterior de l'espai amb la càrrega cultural que comporta). El segon ponent ha estat José Botelho, que ha explicat el Visual Merchandising com a estímul que desperta el desig del client. José ha destacat que ha de mostrar i transmetre què és la marca i quin somni té. No es tracta només de crear un aparador sinó de fer que cada botiga sigui un univers fomentant així l'experiència de compra. L'última ponent ha estat Laura Miñana, qui ha volgut donar una perspectiva diferent del retail donada la seva experiència en els mitjans. Ha iniciat la seva intervenció explicant els diferents models de transformació de negoci i ha destacat que el punt de venda físic, s'ha de cuidar perquè està més viu que mai encara que la tecnologia s'hagi convertit en protagonista. Un cop han finalitzat totes les intervencions, s'ha obert el torn de preguntes i posteriorment s'ha donat pas a l'esmorzar-networking.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies